FruHeo skrev 2009-09-14 10:38:55 följande:
SGB: ojoj det var snabbt jobbat. Har också kikat i bilddagboken, vilken sötnos!!! RosaNapp: sov gott! 3bus: oooh nej, hoppas att dagen varit hyfsat bra trots allt. Blind: härligt att ni har fått en tid. BLääääääääääääääääääääääää! Mer slem, snor, hosta och feber. Suck suck suck. S och M är på barn (igen) och jag vet inte, nått är jääävligt fel. Vet inte vad, men nått är det. Saga känns helt annorlunda, tröttare, slöare, inte lika finurlig som vanligt. Kanske bara är min egen nojja som slår till. Men allt är inte peck, halvtid idag! hihi me like!
Hoppas tjejerna kryar på sig.
Det är väl egentligen normalt att vara trött om man är sjuk.

Så de kanske börjar bli äldre bara.
En annan fundering om S är slö och de inte hittar något är kombination med t.ex celiaki/allergi. Tolka mig rätt nu, men jag är fortfarande lite förvånad över att dina tjejer tål sädesslag eftersom det är så mycket annat de inte tål.

Fast å andra sidan är jag förvånad att sonen tål allt annat förutom sädesslag, mjölk, ägg och soja, medans dottern reagerar på så många frukter, sorbitol, färgämne osv. Men sonen verkar tåla allt det. Än så länge, peppar peppar.
Hoppas hur som helst att de blir krya snabbt!