Syrra, kavat, det är ju det där med sexlivet, så länge sambon är rädd för att bli med barn och vi tycker det är såååå skitjobbigt med kådisar så blir det inget alls, iofs var det ytterst sällan med piller också men nu känns det ändå som det är ett stopp (då det kan gå nästan 2 månader mellan).
Vi pratade ju riktigt om det igår och jag sa min syn på det hela, hade en massa bra argument (tycker jag då), förutom att jag är hemskt sugen på en till så vill jag inte ha för långt mellan Leya och eventuellt syskon, sen sånt man inte får säga men hur det än är, eftersom sambon (och jag själv till viss del) är rätt bekväma av oss så måste det vara skönt att ha småbarnsåren gjorde och inte dra ut på det med långt mellan syskon? Sen har jag ju kommit på det där med föräldradagar, vi har ju fortfarande cirka 70 dagar kvar för Leya så vi kan ju vara ledig en stund hela familjen egentligen. Sen skulle jag aldrig kunna ha samvete att "glömma" ett piller
För övrigt har jag hostat 1½ timme inatt på morgonsidan så jag är dödligt trött nu