Hej hej,
Själv är jag på dag 16 med mina pulver. Hihi, kanske ska börja säga veckor men dagar låter ju så mycket mer. Hoppas det inte är någon som har något emot att jag trillar in i den här tråden. Har bara viktklubb där jag bor men fin anläggning/gym iaf.
Jag har svårt med vatten, är 160 cm så coachen säger att 3 liter kan räcka (vad har ni andra hört?) men bara det är ju svårt! I övrigt dricker jag mest choklad och vanilj men lessnar tack och lov inte. :)
Ska köra en massa veckor, innan den 15 okt har jag dock för mål att väga under 70. Eller nå; Jag väger 69 kilo den 15 oktober, som de vill att man ska säga. Börjar oroa mig för att det blir tight med tid nu... Fyra veckor och 5.1 kilo krävs det minsann. Vad tror ni tjejer (och killar?) är det realistiskt? :) Menar jag har som sagt redan kört 2 veckor så den där snabba viktminskningen i vecka 1 har redan varit. ;)
Oh, och det där med maten! Jag frossar i artiklar om mat och vad som är rätt och fel. Läser bloggar, aftonbladet, etc. Mat, vikt, etc... det blir massa fokus och folk tycker man är udda, "vadå matartiklar, du äter ju inte ens mat?"
Tack för mig, för den här gången! (och ursäkta längden)