Hej allesammans!
Just huden är mitt stora problem, jag funderar mycket på vad som händer när man går ner så här fort. Hörde någon som berättade att man inte får operera bort överflödig hud via allmänna sjukvården - fast å andra sidan är det ju ett tag dit och det är ju inte säkert att det blir så för mig. Typiskt att tänka en massa i förväg
.
Gumman grön, jag hoppas innerligt inte att du fick magknip? Annars är det inte hela världen tycker jag om man bara kommer igång igång, då var den fuskardagen över liksom.
Lesarah, jag fick jättekonstig hy/hud när jag gick på Cambridge, den blev alldeles torr, prickig och knottrig. Det gick över efter ett par månader när jag började äta vanlig mat igen. Jag tog upp det med XV-konsulenten och hon rekommenderade B-vitamin. Jag äter också Omega-3 jag köpt på XV, allt för att undvika att samma sak händer med min hud igen.
Uller, min mentala träning halkar också efter. Det finns liksom ingen tid för den i min vardag - och så har jag ju förstått att det är det som är skillnaden den här gången, suck!