Vi är många i våran grupp med, och det är på gång att starta ytterligare en grupp med här tror jag.
Dock så har jag ett problem som jag tänkte höra med er andra om. Igår morse var det möte, jag hade gått ner 1.6 och tränade 4-5 dagar förra veckan så det var bra. Har druckit vatten och allt som jag skulle och är nere på 72.5 (vill nå under 70 innan 15 okt, jag är 160 cm så ska ner till under 60 till nyår).
...Men jag mådde jättekonstigt igår när jag kom hem och så, var illamående, frös, var nedstämd. Hungrig hela tiden (och jag har gått 3 v helfart utan att vara hungrig en enda gång). Beslöt mig för att fara till gymmet iaf men efter bara 5 min på löpbandet (går snabbt, springer inte) vart jag illamående och var tvungen att sätta mig ner.
Kom hem, åt sista soppan. Gick i säng tidigt, sov ut ordentligt men idag har det känts lika dant. Hungrig bara minuter efter att jag har ätit, fryser, mår allmänt dåligt och känner mig nedstämd.
Är detta bara en tuff period eller vad tror ni? Min kropp verkar verkligen protestera.