MissB skrev 2009-09-24 17:22:29 följande:
gumman grön: TACK så hjärtligt för peppandet, det behövs! Du är en idol just nu:) Du har rätt, några veckor ur mitt liv är inget jämnfort med min framtid. Jag klarar det!!!
Det är kul att kunna peppa, man har ju gått igenom det själv, och vet hur mycket lite pepp kan göra
Vi får väga oss på tanitavågen varje vecka. Själv tycker jag det är jättekul att ha ett "kvitto" från varje vecka där man ser hur fettmassan går neråt och musklerna uppåt
Vilket härligt resultat Maleo!
Själv kunde jag inte låta bli vågen, den visade i varje fall minus men det var då inte mycket -0,3kg...
Välkommen muminlina
Angående att det är dyrt, jag tyckte oxå att det var fruktansvärt mycket pengar, men när jag och min sambo satte oss och räknade på hur mycket jag själv lade på mat och godis mm i månaden, så hamnade vi på ungefär samma summa som xtra kostar. Och maten blev helt plötsligt mycket billigare vid handlingarna, när jag började med soppor. För sambon nöjer sig med billig mat så som korv och potatis, tror nästan han har levt på det under min helfart
Så räkna lite på det, det kanske inte blir så dyrt i slutändan ändå, och du vinner en betydligt bättre hälsa!