Välkommen Muminlina, vad roligt att du får fyra veckor på prov, ska bli kul att höra mer om!
Jag har gått ner 9,6 kilo på tre veckors helfart, är mer än nöjd med det, och kan inte fatta att det är så lätt att bara äta soppor! Jag grunnar mycket på livet efter detta, det nya, för jag VILL ABSOLUT inte göra den här resan en gång till, nu är det liksom slut en gång för alla. Kan bli ledsen när jag tänker på hur mycket pengar mitt eviga viktprojekt har kostat - tänk vad man istället hade kunnat göra för alla dessa tusentals kronor?! Varit duktig och hållt sig där nere första viktresan och lagt pengarna på klädere istället?
. Nåja, hjälper inte att vara efterklok, gjort ÄR gjort, och så var det med den saken.
Jag väger mig tyvärr varje dag, så trots att jag inte klarar av restriktionere, se tidigare dum kommentar i tråden, skulle jag verkligen behöva få min våg kidnappad
. Fast å andra sidan, jag blir verkligen peppad av att se att det rör sig nedåt varje dag. Hmm, svårt dilemma.
Har varit och handlat lördagsgodis till sonen idag, och var inte ett dugg sugen. Det är så himla skönt! Tyckte också det var kul att läsa vad ni skrev om 3 dagar respektive 3 veckor, jag ser tydligt att det stämmer in på mig också. Åt lite igår kväll, jag måste ha ett saltbehov just nu, för flera dagar i rad har jag stoppat in ett par kräftstjärtar och tuggat, och jag märker att jag mår så bra av saltet. Någon som känner igen sig?
Nu ska jag diska, tvätta, dammsuga, putsa fönster och plantera om krukväxter. Därefter väntar tomten och höströjning. Men jag har två dagar på mig, och jag gör det med glädje. Det är ett bra sätt tycker jag, för då hinner jag inte tänka på mat ö.h.t.
Just nu har jag bara fetaost i huvudet. Hur fan får man bort den?