millan skrev 2009-09-27 23:12:29 följande:
Blir såååå nyfiken på det här!! Ska på personligt möte på tis, har sökt att få bli testperson. Men det är ju sjuuukt dyrt!!! Hur har ni råd?????? Vill någon berätta ca pris, inskrivningsavgift, medlemsavgift, månadskostnad, veckokostnad, pris på soppor mm???? Vill såååå gärna men som ensamstående så är ekonomin ganska ansträngd
Jag tyckte också att det var nått sjukt dyrt men räknar man på vad man lägger ut på mat, fika, gotter osv varje månad så är det inte så dyrt längre...även om det är mycket pengar. Vad jag har förstått så kostar det olika beroende på vart i landet man bor men detta är mina priser:
Medlemsavgift 400kr (en engångssumma)
790kr/månad för gruppträffar, material samt träning på gym (öppet 06:00-22:00 alla dagar)
Mat (soppor) för en vecka 609kr
Både jag o sambon går på detta - han har dock börjat äta sen ett par veckor tillbaka.
Jag är supernöjd med detta och tycker lätt det är värt varenda krona. Men jag har också varit ensamstående en gång i tiden o vet att pengar är ett otyg när man ska pussla med dem.
Tycker du ska sätta dig ner en dag o göra en överslagsräkning på vad du lägger i månaden på mat, gotter o sånt som man inte behöver..tex cigg/snus om man nu har den lasten. Coca cola osv. Man får ju saka en hel del när man påbörjar sin viktresa o kanske handlar det bara om några hundra kronor mer mot om man fortsarr i samma bana som innan man började. Vill också säga att räkna på det ordentligt innan du skriver in dig o skriver på deras avtal...dom är benhårda med sin betalning; ska mycket till för att man ska slippa ur avtalet.
Önskar dig lycka till o hoppas du får plats som testperson