• linjes

Komvux

I morgon sätter jag mig i skolbänken igen för att läsa in matte B..

Mitt mål är att läsa till sjuksköterska och det enda hindret är matten som jag har jättesvårt för

Någon mera som ska läsa in behörighet för högskolan nu i höst?

Stöd,peppning och råd ges i denna tråd så välkomna in

• Svar på tråden Komvux
  • riot
    linjes skrev 2009-09-23 14:19:16 följande:
    Japp då har jag sökt till högskolan för vt nu då
    AVUNDSJUK! Lite lätt... Lycka till! Vad har du sökt?
  • linjes
    riot skrev 2009-09-23 14:39:07 följande:
    AVUNDSJUK! Lite lätt... Lycka till! Vad har du sökt?
    Sjuksköterska,så nu hoppas jag att jag hinner med matten,men det ska nog gå om jag ligger i..
  • riot
    linjes skrev 2009-09-23 14:41:25 följande:
    Sjuksköterska,så nu hoppas jag att jag hinner med matten,men det ska nog gå om jag ligger i..
    Det gör det säkert! Jag tror att det går att pressa sig själv till det yttersta och lite till när man är målinriktad och verkligen vill nåt.
  • Det svarta fåret

Jag har med sökt till högskolan nu, känner mej aningen stressad med att hinna med alla betyg till dess men det är klart att det SKA gå. Vi har matte prov nästa vecka så här har man en massa att plugga på.

• linjes
    riot skrev 2009-09-23 14:51:25 följande:
    Det gör det säkert! Jag tror att det går att pressa sig själv till det yttersta och lite till när man är målinriktad och verkligen vill nåt.
    Ja absolut,och den matteboken jag läser är ju inte särskilt tjock,det gäller ju bara att man ska fatta skiten oxå...
  • Matillin
    linjes skrev 2009-09-23 14:55:03 följande:
    Ja absolut,och den matteboken jag läser är ju inte särskilt tjock,det gäller ju bara att man ska fatta skiten oxå...
    Är det matematik 4000 du har?
  • linjes
    Matillin skrev 2009-09-23 16:25:50 följande:
    Är det matematik 4000 du har?
    Japp
  • Matillin
    linjes skrev 2009-09-23 16:38:41 följande:
    Japp
    Härligt, me too.
    Antar att dom flesta har den nu.
    Imorgon är det prov på kapitel 2 för mig, sitter och räknar för fullt, tar lite paus nu.
    Börjar knata in det jag inte hunnit räkna ännu men det är 4 sidor kvar .-o
    Sen skippar jag c uppgifterna för annars kommer jag aldrig hinna.
    Har 3 h imorgon med efter jag lämnat barnen på dagis som jag hinner plugga.
    Provet börjar kl 1..huga!
  • linjes
    Matillin skrev 2009-09-23 19:02:30 följande:
    Härligt, me too. Antar att dom flesta har den nu. Imorgon är det prov på kapitel 2 för mig, sitter och räknar för fullt, tar lite paus nu. Börjar knata in det jag inte hunnit räkna ännu men det är 4 sidor kvar .-o Sen skippar jag c uppgifterna för annars kommer jag aldrig hinna. Har 3 h imorgon med efter jag lämnat barnen på dagis som jag hinner plugga. Provet börjar kl 1..huga!
    *öffa* lycka till
  • linjes

Det svarta fåret skrev 2009-09-23 14:53:59 följande:

Jag har med sökt till högskolan nu, känner mej aningen stressad med att hinna med alla betyg till dess men det är klart att det SKA gå. Vi har matte prov nästa vecka så här har man en massa att plugga på.
    Vad sökte du?
Svar på tråden Komvux