• vill ha fler barn

Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.

Jag undrar hur ett medium kan berätta hela min uppväxt inkl. namn och sedan med 99% säkerhet berätta hur de närmsta åren kommer att se ut. Detta var 10 år sedan.
    tog hon vad min bästa kompis som barn hette genom hur jag viftade på öronen? eller kunde hon se vad mina föräldrar gjort mot mig genom hur mina näsvingar fladdrade?
    Var kommer detaljerna ifrån??

Arbetsplatser, lärare, mina syskons namn samt hur de mår och har mått.
    Hur jag har mått år för år under mitt liv.
    Citerat kommentarer jag hört samt namnet på de som fällt kommentaren.

Att jag har föräldrar kan ju vem som helst gisssa sig till och de flesta av oss har bandomsvänner.
    Hur förklarar skeptikerna alla dessa detaljer?
    Jag var tyst under hela sittningen och ingen jag känner har varit hos henne förut.
    Var tog hon informationen ifrån?

Nu vill jag har ett specifitk svar från skeptikerna... inte deras vanliga tjafs.
    läs hela trådstarten och svara sakligt om ni kan.

Mediet finns i Malmö och vi är många som gått till henne och förundrats över hennes träffsäkerhet.
    jag vill inte hänga ut henne här... hon är värd mycket mer än skeptikernas skitsnack!

• Svar på tråden Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.
  • SkåneP

R Franklin skrev 2009-08-27 09:09:04 följande:

M C skrev 2009-08-27 08:53:44 följande:
    Tillhör allmänbildningen att kunna sin Adams
    Verkligen.

Är lite lätt bestört över vad MC missat, så jag säger det igen:

Verkligen.
  • vill ha fler barn

Tydligen har ni inte läst trådstarten.
    för 10 år sen hade jag nyss köpt dator och än mindre lagt ut information där.
    Facebook har jag börjat använda för en månad sen... fanns facebook ens för 10 år sen.
    Ingen av skeptikerna kommer med en hållbar teori om hur hon ska kunna säga namnet på min barndomsvän.... det finns ganska många namn att välja mellan.

Hur kan hon säga kommentaren som blev sagd 20 år tidigare och dessutom säga namnet på den som sa det?

Ni har inget att komma med. Ändå påstår ni att hon e falsk? Vad grundar ni det på?
    Om hon är falsk så kan hon ju inte ha sagt detta.

Hon kom t.ex inte med 35 olika kommentarer jag kunde välja mellan.
    Hon sa en rak kommentar ... samma som naglat sig fast i mitt hjärta. Hon sa NAMNET på den personen.

Vi hade ingen dialog... hon sa att jag pratar så lyssnar du. och hon anteckande allt hon fick fram och de anteckningarna har jag kvar. Där står det ordagrant.
    Det är inte mitt minne som sviker. Det är skeptikernas teorier som sviktar här.

Ingen av er har ens försökt förklara hur hon kunde säga namnet på min barndomsvän eller hur hon kunde citera kommentaren ordagrannt samt vem som sa det.

• M C

vill ha fler barn skrev 2009-08-27 09:58:21 följande:

Tydligen har ni inte läst trådstarten.för 10 år sen hade jag nyss köpt dator och än mindre lagt ut information där.Facebook har jag börjat använda för en månad sen... fanns facebook ens för 10 år sen.Ingen av skeptikerna kommer med en hållbar teori om hur hon ska kunna säga namnet på min barndomsvän.... det finns ganska många namn att välja mellan.Hur kan hon säga kommentaren som blev sagd 20 år tidigare och dessutom säga namnet på den som sa det?Ni har inget att komma med. Ändå påstår ni att hon e falsk? Vad grundar ni det på?Om hon är falsk så kan hon ju inte ha sagt detta.Hon kom t.ex inte med 35 olika kommentarer jag kunde välja mellan.Hon sa en rak kommentar ... samma som naglat sig fast i mitt hjärta. Hon sa NAMNET på den personen.Vi hade ingen dialog... hon sa att jag pratar så lyssnar du. och hon anteckande allt hon fick fram och de anteckningarna har jag kvar. Där står det ordagrant.Det är inte mitt minne som sviker. Det är skeptikernas teorier som sviktar här. Ingen av er har ens försökt förklara hur hon kunde säga namnet på min barndomsvän eller hur hon kunde citera kommentaren ordagrannt samt vem som sa det.
    Läs om.
    Det står på flera ställen exakt hur man gör.
    Kommentera det istället.
  • M C

M C skrev 2009-08-27 08:53:44 följande:
    Tillhör allmänbildningen att kunna sin Adams
    SkåneP skrev 2009-08-27 09:14:20 följande:
    Verkligen.Är lite lätt bestört över vad MC missat, så jag säger det igen:Verkligen.
    Mobbing!

• Semper Idem

vill ha fler barn skrev 2009-08-27 09:58:21 följande:

Hon kom t.ex inte med 35 olika kommentarer jag kunde välja mellan. Hon sa en rak kommentar ... samma som naglat sig fast i mitt hjärta. Hon sa NAMNET på den personen.
    Händelsen hade inträffat. Informationen fanns där. Du kom t.ex själv ihåg det. Det blir ju inte intressant förrän ett medium talar om något du inte visste. Varför talar medium om en massa saker som folk redan vet. De kan ju tala om vem Jack the Ripper var istället. Av någon anledning verkar de inte klara av just sådant som ingen vet.
  • vill ha fler barn

Dessutom har jag googlat och det finns sannerligen inte skrivet någonstans om vad min barndomsvän heter. Jag hittar ingenting om mig på nätet.

Så välbesökt som detta medium är så har hon verkligen inte tid att vara privatspanare på sina kunder. I ljuset av vad hon tar per sittning har hon inte heller råd att anställa folk till det.
    För att ta reda på vad min barndomsvän hette och vad vi gjorde måste det gå åt en jäkla massa spaning och intervjuer bland de som bor i den kommunen. jag hade flyttat därifrån många många år tidigare.
    Hur skulle privatspanare kunna ta reda på vem som sagt just denna kommentaren?
    Den personen hade då fått gräva upp ett lik och få det att prata.

jag tror inte gemene man har råd att gå till ett medium med sådana utgifter.
    jag tror inte heller att ett medium sätter till så mycket pengar för att bedriva spaning på kunderna..... för att sedan arbeta i det tysta.

Jag tror inte att skatteverket heller har någon aning om kommentaren som fällt mot mig. jag tror inte heller att folkbokföringen vet vad min barndomsvän heter eller vad vi brukade göra.
    VAR har hon då hört detta?

• Semper Idem

vill ha fler barn skrev 2009-08-27 10:14:47 följande:

Ok, återge hur konversationen gick till så skall vi tala om hur hon lurade informationen ur dig.
  • pearshapedbastard

Dessutom har jag googlat och det finns sannerligen inte skrivet någonstans om vad min barndomsvän heter. Jag hittar ingenting om mig på nätet. Så välbesökt som detta medium är så har hon verkligen inte tid att vara privatspanare på sina kunder. I ljuset av vad hon tar per sittning har hon inte heller råd att anställa folk till det. För att ta reda på vad min barndomsvän hette och vad vi gjorde måste det gå åt en jäkla massa spaning och intervjuer bland de som bor i den kommunen. jag hade flyttat därifrån många många år tidigare. Hur skulle privatspanare kunna ta reda på vem som sagt just denna kommentaren? Den personen hade då fått gräva upp ett lik och få det att prata. jag tror inte gemene man har råd att gå till ett medium med sådana utgifter. jag tror inte heller att ett medium sätter till så mycket pengar för att bedriva spaning på kunderna..... för att sedan arbeta i det tysta. Jag tror inte att skatteverket heller har någon aning om kommentaren som fällt mot mig. jag tror inte heller att folkbokföringen vet vad min barndomsvän heter eller vad vi brukade göra. VAR har hon då hört detta?
    Gå dit igen, dokumetera hela förfarandet och presentera dokumentationen. Med endast din utsaga kan ingen komma med annat än kvalificerade gissningar.

Vad exakt var den berömda kommentaren då?
  • M C

Fler än du gick till henne, kanske tom din barndomskamrat.
    Men mest troligt är att du svarade utan att tänka på det.

• Pallas

Din vän kanske har varit hos detta medium?
Svar på tråden Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.