• vill ha fler barn

Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.

Jag undrar hur ett medium kan berätta hela min uppväxt inkl. namn och sedan med 99% säkerhet berätta hur de närmsta åren kommer att se ut. Detta var 10 år sedan.
    tog hon vad min bästa kompis som barn hette genom hur jag viftade på öronen? eller kunde hon se vad mina föräldrar gjort mot mig genom hur mina näsvingar fladdrade?
    Var kommer detaljerna ifrån??

Arbetsplatser, lärare, mina syskons namn samt hur de mår och har mått.
    Hur jag har mått år för år under mitt liv.
    Citerat kommentarer jag hört samt namnet på de som fällt kommentaren.

Att jag har föräldrar kan ju vem som helst gisssa sig till och de flesta av oss har bandomsvänner.
    Hur förklarar skeptikerna alla dessa detaljer?
    Jag var tyst under hela sittningen och ingen jag känner har varit hos henne förut.
    Var tog hon informationen ifrån?

Nu vill jag har ett specifitk svar från skeptikerna... inte deras vanliga tjafs.
    läs hela trådstarten och svara sakligt om ni kan.

Mediet finns i Malmö och vi är många som gått till henne och förundrats över hennes träffsäkerhet.
    jag vill inte hänga ut henne här... hon är värd mycket mer än skeptikernas skitsnack!

• Svar på tråden Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.
  • Hjartesjalen

LS, Men OM du nu verkligen skulle vara Brad Pitt sa skulle jag vilja begara web-Cam

• SkåneP

vill ha fler barn skrev 2009-08-25 12:32:07 följande:

Skitsnack som vanligt.Läs Trådstarten och svara utifrån den
    "Jag undrar hur ett medium kan berätta hela min uppväxt inkl. namn och sedan med 99% säkerhet berätta hur de närmsta åren kommer att se ut. Detta var 10 år sedan."

Omöjligt att svara på om utan mer info om hur det gick till.

"tog hon vad min bästa kompis som barn hette genom hur jag viftade på öronen?"

Nej, det gjorde hon inte.

"eller kunde hon se vad mina föräldrar gjort mot mig genom hur mina näsvingar fladdrade?"

Nej, näsvingsfladder har förhållandevis begränsande informationsbärande förmåga.

"Var kommer detaljerna ifrån??"

Antingen från dig eller från någon annan.

"Arbetsplatser, lärare, mina syskons namn samt hur de mår och har mått."

Omöjligt att svara på om utan mer info om hur det gick till.

"Hur förklarar skeptikerna alla dessa detaljer?"

Du skulle bli paff över hur mycket info en bedragare kan dra ur dig utan att du själv märker det.
    Om du dessutom är triggad på att ta fasta på det som stämmer och ignorera sådant som inte stämmer påverkar ju också upplevelsen av det hela.

"Jag var tyst under hela sittningen och ingen jag känner har varit hos henne förut."

Det betvivlar jag skarpt.

"Var tog hon informationen ifrån?"

Antingen från dig eller från någon annan.
    Den som vill kan ta reda på ganska mycket om dig.

"Nu vill jag har ett specifitk svar från skeptikerna... inte deras vanliga tjafs.läs hela trådstarten och svara sakligt om ni kan."

Tjafs? Du menar typ öronviftning eller näsfladder?

"hon är värd mycket mer än skeptikernas skitsnack!"

Om hon nu är så bra, varför har hon inte slagit världen med häpnad med att vara den förste att påviosa sin förmåga?
  • R Franklin
    LSalander skrev 2009-08-25 20:09:24 följande:
    Har däremot sett en kvinna som heter Sylwia Browne som brukar vara med i tv och hon ska tydligen vara superbra... Det är kul att se hur hon ändrar sina svar för att passa in om hon tex får motsägande information.
    stopsylvia.com/
  • Hjartesjalen

R Franklin skrev 2009-08-26 09:36:46 följande:

Goa naglar pa den handen, lika ackliga som hennes egna "plastisar"
  • vill ha fler barn

"Du skulle bli paff över hur mycket info en bedragare kan dra ur dig utan att du själv märker det."

Ja, det var ju just det jag ville ha svar på. HUR får hon reda på vad min barndomsvän heter. Var får hon nys om en kommentar som fällts och som sårat mig och säger namnet på den som sagt det?

Jag tycker att skeptikerna ska slå världen med häpnad istället och ge konkreta bevis för att detta meduim inte har kunnat på medial väg fånga upp desssa saker.
    Ja, och ni kommer med samma tjafs om och om och OM igen.
    Ni kan inte bevisa att ni har rätt. ni är i stort numerärt underläge oxå.

Vi som tror klarar oss på egen hand.Vi kan umgås utan att kränka varann, utan att håna, förlöjliga och förhäva oss själva.

Skeptikerna måste däremot ha troende som motståndare för att ha något att snacka om.
    Inte en enda diskussion har jag läst där skeptikerna pratar "sitt" med varandra.
    Har ni inget eget att prata om då?

• Semper Idem

vill ha fler barn skrev 2009-08-26 13:35:30 följande:

Var får hon nys om en kommentar som fällts och som sårat mig och säger namnet på den som sagt det?
    Hon får det från dig. Men hon får dig att tro att det är hon som kommer på det.
  • SkåneP

Jag tycker att skeptikerna ska slå världen med häpnad istället och ge konkreta bevis för att detta meduim inte har kunnat på medial väg fånga upp desssa saker.
    Jasså är det DET du vill? Lite bakvänt kanske. Om hon nu kan det som påstås vore det en enkel sak för henne att påvisa det, men nej det tycks inte gå.
    Varför det frågar man sig?

Varför funkar det bara när div möjligheter till fusk (inkl omedveten fusk) tas bort?

Du kanske tror det har med andar att glöra för mig är det uppenbart:
    När något bara funkar om man kan fuska och inte funkar när man inte kan fuska då är det...ja gissa....fusk.

"ni är i stort numerärt underläge oxå."

Oj, det med?
    Det var värst.

Förändrar inte sy mycket då. Jorden blir inte platt bara för att en majoritet skulle tro det.

"Har ni inget eget att prata om då?"

Haha, humor.

Det är DIN tråd.

Om du tycker den är dum får du väl fråga dig själv varför du startade den.
    Eller fråga det där mediumet, hon kanske vet.
  • SkåneP

Inte en enda diskussion har jag läst där skeptikerna pratar "sitt" med varandra.
    Var har du letat? På familjelivs ockulta sektion eller?

Dagens tips: Leta någon annanstans, du kan börja här: www.vof.se
Svar på tråden Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.