Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Playfull: vi verkar ligga ganska lika nu, andra kuren och äl-vecka den här veckan :) nu SKA det ta sig eller hur???
JAg hoppar in här lite, jag hade två blåsor och äl i lördags hade lite onti magen men kanppt några flytningar alls bara lite så jag har inga stora förhoppnignar hur har det sett ut för er andra torkar pergotime ut era flytningar, ajg vet att vissa redan ahr svarat
Hej alla
Idag på CD 16 fick jag utslag på ÄL-stickan. Har haft ont i "tjejmagen" sen i måndags. Känner av det när jag sätter mig ner och jeansen trycker in mot magen. Vi sexade till det igår och kommer att göra det ikväll oxå. Tyvärr åker jag bort imorgon och kommer inte hem förrän söndag. Tror ni att det kan gå vägen iaf????
Detta är min första pergokur och jag är såååå lättad att jag inte har haft några som helst biverkningar. Kanske lite extra humörsvängningar men that´s it
Har iaf ont på både höger o vänster sida. Hoppas att det går vägen denna gången...
Fan fan fan...var på vul idag och selmhinnan ser inte alls bra ut, alldeles för tunn...ska dit igen på måndag men det lutade mot att jag skulle få hormoner i injektionsform...det är väl bara att sluta hoppas den här månaden då :(