Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Minbebis76: Tack..=)
Det var ju verkligen konstigt att du kunde få det.. Sa du nått till dom?? Jag ska ringa och "klaga" på måndag. Kan inte fatta att läkaren kan vara så inkompetent.. Tänk om hon missade massor av blåsor som var stora nog.. Jag är ju givetvis jätteglad av resultatet men det känns så overkligt eftersom jag inte hade någon möjlighet att bli gravid denna månaden. Så läste jag givetvis att cystor och sånt kan ge falska plus så det gör mej lite orolig...
HK83, jo jag talade om för henne att jag precis haft äl när jag skulle rapportera några provsvar till henne. Då var det lite "jamen cysta är ju läkarspråk och det kan ju vara många olika cystor". Svarade henne att hon ändå sagt att det i princip var omöjligt denna månad och att det var ju inte läkarspråk. Det höll hon ju med om att hon kanske hade utrryckt sig så. Nämnde aldrig ens att storleken på blåsan diffade med nästan 1 cm..... Kändes inte som att hon var mottaglig för kritik och dessutom förändrar det ju inget.
Jag tycker aboslut att man ska säga till så dom är mer försiktiga med sina uttalanden när dom är osäkra.
Grattis Hk83!!!!
Här är det bara skit just nu, mensen på ingång så nu är det deppigt! Aja bara att ta nya tag och börja en ny pergo-kur även fast det just nu känns tungt...väldigt tungt
Hej! Får man hänga på här? Käkade min första Pergokur förra månaden. BIM kommande fre-lör ungefär.
Tack alla,, men vet fortfarande inte vad jag ska tro.. Har fått en tid den 16 okt för vul för att se om där finns något. Hon jag pratade med i telefon trodde testen stämde men eftersom läkaren hade skrivit i journalen att jag inte hade några blåsor så tyckte hon det var märkligt och bokade in mej för vul.. Skit trist att behöva vänta...
LaMadde: Menar du att hon åt 4 tabletter om dagen?? Eller missuppfattade jag? För det låter ju mycket..
Hej, får jag klämma in mej här också?
Jag började med pergon i söndags och hoppas nu på att allt ska fungera=) Jag har en pergo-gjord son född -08, så ett litet syskon hade varit trevligt. Men det tar säkert sin lilla tid igen...