Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Jag ska börja på dag 3 denna kur, det blir min första dubbla kur. Förra kuren började jag på dag 6 med enkel kur, men den gången fick jag ej ÄL.
Lycka till ni alla som gor era 1:a pergo forsok! Jag ska till min lakare pa VUL nasta torsdag pa dag 12 i min cykel. Beroende pa hur det ser ut far jag clomid (pergo). Vad jag har langtat efter denna dag, var senast dar i juni och jag verkar ha PCO aggstockar, men ej PCO-s. Hoppas bara att jag inte hoppas FOR MYCKET pa clomid nu....men manga verkar de ta sig for relativt snabbt med hormonhjalp?
Vijja: jag fick 5 uthämt på mitt recept av pergotime. Jag har ingen egen äl .. inte heller ngn egen mens.. skall bli spännande att börja med detta nu!
Så har jag precis svalt min sista tablett av min förste enkel kur av Pergo.
Har inte haft några biverkningar alls (...kanske lite trötthet) men ingenting major.
Hur har det gått för er Playfull och Linn78....vi verkar ha börjat på samma dag.
Har tänkt att testa är ÄL test. Vilken dag ska jag börja med dom tycker ni alla?
....och för en som är ny i branchen....vad betyder CD????
Ahhhhh tack Trulsa
Då är jag på CD 10. Är dag 15 rimlig att börja med Äl test då kanske?
min läkare sa att ÄL skulle komma mellan dag 12-19... så jag kommer nog börja testa på dag 10 eller 11. Nu är jag bara på dag 2.
Hej!
Tänkte att jag skulle peppa er lite..
vi har försökt i över ett år utan att en enda gång ha haft ÄL. För några veckor sedan tog jag min första kur Pergo (enkel kur), på CD 13 syntes två äggblåsor 10 och 16mm på VUL och tre dar senare fick jag mitt allra första utslag på en ÄL-sticka.
Nu har vi just gjort ett positivt grav-test så kämpa på med era kurer, för oss var det lösningen!
/J