• DIFmamma

Pergotime

Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.

• Svar på tråden Pergotime
  • DIFmamma

Jaha, då har jag börjat kur nr 2 idag...har ni andra märkt att ni blöder fler dagar med pergo än utan? Jag ska på vul 15/11 så då hoppas vi att det finns mogna blåsor igen :) Nu måste det väl bara ta sig den här gången???

• Utlandssvensk76
    DIFmamma skrev 2009-10-09 12:41:38 följande:
    Jaha, då har jag börjat kur nr 2 idag...har ni andra märkt att ni blöder fler dagar med pergo än utan? Jag ska på vul 15/11 så då hoppas vi att det finns mogna blåsor igen :) Nu måste det väl bara ta sig den här gången???
    Lycka till!! Jag haller tummarna!! Jag ska ocksa pa VUL den 15 - langtar
  • sangria

Jag vill bara önska er lycka till! Jag har fått två barn med hjälp av pergotime och väntar nu mitt tredje med samma hjälp. =)

• Utlandssvensk76
    sangria skrev 2009-10-09 13:34:59 följande:
    Jag vill bara önska er lycka till! Jag har fått två barn med hjälp av pergotime och väntar nu mitt tredje med samma hjälp. =)
    Hur lang tog det och hade du egen agglossning innan du startade med pergon?
  • katizi
    jeppson skrev 2009-10-06 17:03:44 följande:
    Hej, jag började oxå min första pergo kur i söndags, ska på vul den 12, hoppas han ser att det är pågång nån äl då:P
    Hej jag ska också på VUL den 12:e.
    Började med enkel som inte gav någon ÄL så nu är det dubbel kur-
  • LAMadde

Var på VUL idag.. hon såg 1 äggblåsa som va rätt liten. Ska dit igen på måndag för att mäta igen. Håller tummarna att det växer till sig under helgen

• sponen

HAr tagit min ovitrelle i torsdags klockan 20 i tisdags på VUL hade jag två en på 16 och en på 17 mm men känner ingenting alls idag ska ju vara äl ca 8 på morgonen, brukar ha onti magen men känne ringenting, kanske komme rmen jag har känt på mig att det inte kommer att funka denna gången. Vi skulle få tre gånger på oss till innan IVF. jag blev gravid på denna kuren för ett halvårsedan men missfall

• Hjärtat längtar
    Jenmar skrev 2009-10-09 01:55:28 följande:
    Hej!Tänkte att jag skulle peppa er lite.. vi har försökt i över ett år utan att en enda gång ha haft ÄL. För några veckor sedan tog jag min första kur Pergo (enkel kur), på CD 13 syntes två äggblåsor 10 och 16mm på VUL och tre dar senare fick jag mitt allra första utslag på en ÄL-sticka.Nu har vi just gjort ett positivt grav-test så kämpa på med era kurer, för oss var det lösningen!/J
    GRATTIS! Roligt att läsa att det funkar!
  • sponen

HEj
    Hur är det med er som haft äl med pergo, har ni fått äl flytning? JAg hade lite ont i magen men bara lite flytning som var som äggvita, men jag hoppas ju att det fungerar ändå, hur ser det ut för er

• DIFmamma
    sponen skrev 2009-10-12 11:16:58 följande:
    HEjHur är det med er som haft äl med pergo, har ni fått äl flytning? JAg hade lite ont i magen men bara lite flytning som var som äggvita, men jag hoppas ju att det fungerar ändå, hur ser det ut för er
    Jag har ju bara tagit en kur men jag hade både älflytning och lite magont...3 ägg hade jag den gången...nu ska jag dit på torsdag igen, är på min 4:e tablett och flytningarna börjar komma :)
Svar på tråden Pergotime