Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Jaha, då har jag börjat kur nr 2 idag...har ni andra märkt att ni blöder fler dagar med pergo än utan? Jag ska på vul 15/11 så då hoppas vi att det finns mogna blåsor igen :) Nu måste det väl bara ta sig den här gången???
Jag vill bara önska er lycka till! Jag har fått två barn med hjälp av pergotime och väntar nu mitt tredje med samma hjälp. =)
Var på VUL idag.. hon såg 1 äggblåsa som va rätt liten. Ska dit igen på måndag för att mäta igen. Håller tummarna att det växer till sig under helgen
HAr tagit min ovitrelle i torsdags klockan 20 i tisdags på VUL hade jag två en på 16 och en på 17 mm men känner ingenting alls idag ska ju vara äl ca 8 på morgonen, brukar ha onti magen men känne ringenting, kanske komme rmen jag har känt på mig att det inte kommer att funka denna gången. Vi skulle få tre gånger på oss till innan IVF. jag blev gravid på denna kuren för ett halvårsedan men missfall
HEj
Hur är det med er som haft äl med pergo, har ni fått äl flytning? JAg hade lite ont i magen men bara lite flytning som var som äggvita, men jag hoppas ju att det fungerar ändå, hur ser det ut för er