Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Igar var jag pa VUL pa dag 12 (brukar ha AL pa dag 15 oftast men ibland 16 eller 17 vilket ar sent da min cykel ar 26-28 dagar). Slemhinnan var endast 5.9mm (borde ha varit minst 10mm sa lakaren). Jag hade en aggblasa pa 13mm.
Ska ta blodprov pa AL dagen och CD21 och beroende pa resultat far jag pergo nasta cykel da jag har for kort lutealfas.
Ar det nagon som vet om slemhinnan vaxer till sig? AB kommer forhoppningsvis att vaxa till 19-21 mm (han sa att 18-24mm ar bra) - men om slemhinnan ar for tunn blir det val anda inget? Och den korta luteala fasen.... verkar stalla till det efter att agget har slappt. Har konstaterat att jag hade AL i juni med blodprov och ar ganska saker att jag har haft det manaderna efter ocksa (AL test, tempning).
Vet ej hur jag ska kanna mig efter ovanstaende? Ar dock 'lattad' att vi har markt att jag behover hjalp relativt tidigt. (Har PCO aggstockar men ej PCO-S)
Hejhej jag hoppar in här=)
Jag har ätit första kuren pergo denna månad, hade positivt äl-test ons+tor...
Jag har fått utskrivet en spruta som jag skall ta idag för att va säker på att ägget verkligen lossnar! Jag är på dag 16 idag.
Är det någon här inne som tagit en sån?