Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Hej!
Jag är ny här och behöver lite goda råd snabbt...
Tanken är att jag ska börja med pergotime för första gången idag. På mitt senaste VUL såg man en liten cysta (2 cm). Om jag vill får jag prova med pergotime ändå, även om det inte är optimalt. Eller vänta till nästa mens och se om den har försvunnit.
Vad skulle ni ha gjort?
Har någon av er haft en cysta och tagit pergotime trots det?
Hej, jag började oxå min första pergo kur i söndags, ska på vul den 12, hoppas han ser att det är pågång nån äl då:P
jag skulle nog inte kunna hålla mig till sexförbud, då skulle jag nog hellre ta "risken" för flerbörd faktiskt!!!
Playfull: Jag tänker som dej också men nu känns det som att jag inte skulle vilja ha trillingar iaf (ovanligt men ändå). Så nått sexförbud skulle jag nog iaf inte hålla mej till om det inte skulle vara så att man hade 8 jättestora blåsor som verkligen riskerade att bli fullmogna ägg...=)
Jag ringde min OB igår och frågade om jag kan komma på VUL.
Fick bara prata me en sköterska och hon skulle prata me honom och ringa idag. På vilken dag i cykeln ska man göra VUL för att titta efter äggblåsor? Jag är på dag 10 idag så det borde väl va nu i dagarna dom måste titta om dom vill göra det?