• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Åttan

Trollmor--> aha då är jag med.. vill inte se någon mens hos dig nu..

• Åttan
    Trollmor skrev 2009-09-04 12:28:54 följande:
    Höst: Ja, det gör ju det, MEN det gör det ju varje månad Hoppas jag kan ha användning av mitt nya fina gravtest som jag fick på posten idag www.clearblue.se/nytt-digitalt-graviditetstes...Gillar prylar jag...
    Haha.. det där har jag läst om.. vad kostade det?
  • Lalie

Tänk Jeskan... det kan kanske vara ett svagt plus. Jag vet när jag var gravid att jag först testade negativt på BIM, sen tyckte jag att jag skymtade ett svagt plus (fast min man såg INGENTING) och senare ett alldeles riktigt plus.

Jag räcker upp handen och rodnar i skaran av notoriska bröstklämmare. Varje månad, så fort ingen ser ( hoppas jag *asgarv*). Är strax efter ÄL, hade en mycket konstig och mycket sen äl, men vi har gjort vad vi har kunnat.

Denna månad äter jag massor av hälsopreparat, och har börjat med munkpeppardroppar samt kelp. Jag resonerar som så att de första 1 1/2 åren gjorde vi inte så mycket annat än försökte, och jag ville inte förstöra nåt i cykeln, men eftersom det ändå inte fungerar, så...

• Åttan
    Lalie skrev 2009-09-04 13:44:51 följande:
    Tänk Jeskan... det kan kanske vara ett svagt plus. Jag vet när jag var gravid att jag först testade negativt på BIM, sen tyckte jag att jag skymtade ett svagt plus (fast min man såg INGENTING) och senare ett alldeles riktigt plus. Jag räcker upp handen och rodnar i skaran av notoriska bröstklämmare. Varje månad, så fort ingen ser ( hoppas jag *asgarv*). Är strax efter ÄL, hade en mycket konstig och mycket sen äl, men vi har gjort vad vi har kunnat. Denna månad äter jag massor av hälsopreparat, och har börjat med munkpeppardroppar samt kelp. Jag resonerar som så att de första 1 1/2 åren gjorde vi inte så mycket annat än försökte, och jag ville inte förstöra nåt i cykeln, men eftersom det ändå inte fungerar, så...
    Jag tänkte faktist kolla på testet när jag kommer hem även fast jag vet att man inte ska göra det såååå sent...
  • Lalie

Åh, jag vet...tänk vad många test jag har vridit och vänt på... och till och med plockat isär... *rodnar*

• Åttan
    Lalie skrev 2009-09-04 15:40:09 följande:
    Åh, jag vet...tänk vad många test jag har vridit och vänt på... och till och med plockat isär... *rodnar*
  • Trollmor

Jeskan: Antar att du inte kan tänka på så mkt annat just nu! Klart du ska kolla på det Ska du vänta till måndag eller testar du imorgon igen?

Lalie: Jag är likadan... Hopplös!

Jag heter Trollmor och jag är testoman

Erkänner att jag redan har testat denna cykel. Inte för att jag tror att vi ska lyckas, utan mer i studiesyfte. Men jag har ju en idé om att ägget inte fäster osv så jag har testat med de där tidiga testerna från 10 mIU/ml o tänkte att man kanske kunde se hcg som bildas redan innan ägget fäster för att göra livmodern redo. För att få reda på om ägget är befruktat men inte fäster. Försöker ju klura ut vad det är för fel... Men testen visar så neg de kan bli på ÄL +7

• Åttan

KOmmer att vara bort hela helgen.. kikar in så fort jag kan.. ha det så bra mina söta vänner.. testar på söndag el på måndag el båda dagarna igen sen..

Svar på tråden Syskonlängtan 4