• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Mammiztill2

Jeskan,
    jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, inget som tröstar,
    Jag kan bara säga att jag är uppritkigt ledsen för ER skull.
    Jag finns här, på min blogg, min inbox Om det skulle finnas något du ville prata av dig om. Det vart rart & mycket fint gjort utav din sambo

• Mammiztill2

men vad F*N är det med FL... mitt inlägg kommer ju inte med hela.. har ju skrivit till Alla

• Mammiztill2

Cellisen
    Om 20 dagar är det dags, hur känns det?! Kommer du få göra några justeringar i din medicinering inför operationen?!

Höstflickan
    Jobbar du ute?! Här har det inte regnat som tur var. Sänder över kram

• Mammiztill2

Trollmor
    Jag söker mycket själv på nätet, särskilt då de känns som de ät är något med en, och man vill söka för att finna varför på sina problem, men tyvärr har jag med mina sökningar kommit upp på för hög och avancerad nivå så nu förstår jag inte mer i texten, utan allt går runt. Jag får kanske ge mig tills tåls efter deras konferans, eller så försker jag få tag på någon i morgon.
    Sök, och ring runt om du undrar något. *hoppas jag inte har missupfattat något nu*

Cybele, Har ni mögelsanering hemma nu?! har det blviit mögel i en gaderob som vart fast skruvad i fasaden/väggen?! är det hyres lägenhet/hus ni bor i?
    Bara så jag förstår och uppfattar allt rätt...

• Trollmor

Mammiz: Jag är bara så himla feg, jag sitter o läser o får "kött på benen" på kvällen, o sen på morgonen då jag bestämt mig för att ringa så hittar jag på 1000 skäl att låta bli. Eller som nu senast hos gyn, då hade jag så ont i huvudet o mådde päck, orkade inte fråga nåt alls

Nu är det kört igen Brösten började ömma idag o det moler i magen, eller iof så kan det ju va bra, men varför skulle det just den här månaden Jag har kommit på att håller symptomen i sig till ca 10-11 dgr efter äl så kan man börja hoppas, för så har inte progesteronet sjunkit som det gör innan mens... En idé, ska se hur bra den stämmer...

• Prisssan

Morron..

Mammiz: Jag tror inte det, inte hört något ang medicinerna.
    Jag är så trött helt slut, orkar inte tänka på op. Ska bli skönt att få vara hemma i en vecka, jag behöver "semester".

De som säger att tiden läker alla sår- de ljuger!.
  • Höst flickan

Godmorgon vänner{#lang_emotions_flower}

Skönt cillisen att vara hemma en vecka, sköt om dig på bästa sätt och njut av ledigheten.*kramar om dig*

Trollmor, hoppas du ahr fel

Jag har varit på hälsokosten....inhandlat massa preparat, så nu får vi se om det stjälper el hjälper..känns lite läbbigt.
    Aloe vera, royla jelly, membracin, L-argiplex(till karln oxå)...o sen äter jag ju mivivital...så vitaminbombad kommer jag bli.....
    Ska pröva en ny massaör i dag oxå...har klinik i samma hus som vi bor i, så det är ju väldigt smidigt...dom har även olja som kan rinna ner i pannan, ser underbart avslappnande ut., ska bli spännande.

Sen har jag som sagt beställt tid för stor hälsokontroll....första i mitt liv o med påtrykning av min mamma som är oroligare än vanligt pga av elendet som skett i familjen med cancer osv (vi haar fått 2 allvarliga cancerfall inom loppet av 2 veckor i våras )
    Dom kommr ta massa prover verkligen...är lite skraj för svaren faktiskt...
    men men...

Carolina har inte ringt än lite besviken, så vi kommer nog prata om mina funderinar på måndag vid vul..
    ser inte allt lika mörkt nu som när jag skrev mailet dock, kanske har vi haft otur 6 gånger...vad jag förstår ser ju det mästa bra ut och jag har läst om folk som lyckats på 12 försöket..så jag överdrev nog..{#lang_emotions_undecided}

ja ja..kram på er alla{#lang_emotions_heart}

• Prisssan

*Kramar om tråden*

Höst: Ska vara hemma en vecka efter op först- det är då jag ska vila upp mig

Känns rätt skönt när man köper hälsokost, man gör något iaf!

Åh vad jobbigt med sjukdomar och cancer Hoppas hälsokontrollen går bra.

Dom som säger att tiden läker alla sår--> de ljuger!
  • Höst flickan

ja, det har varit tuff..el är...vore bra med lite glädjande besked i familjen.

mums vad choklad och kaksugen jag är i dag..inne på 3 kakan....{#lang_emotions_tongue_out}

• Höst flickan

jeskan, finns det risker med din operation? el känner du dig trygg o glad inför den endast?
    *kram*

Svar på tråden Syskonlängtan 4