• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Mammiztill2
    Åttan skrev 2009-09-07 07:50:32 följande:
    godmorgon.. har inte varit inne på hela helgen som ni vet å det har skrivits rätt så mycket så jag har inte hunnit läsa ikapp.. angående om jag är gravid eller inte kan jag inte svara på.. jag tror att jag är det för det känns så i kroppen ( molvärk öm å tung i brösten) , har tagit 2st tester ett igår kväll å ett imorse å man kan skymta ett pluss.. men vi vågar inte tro på nått ännu..
    köp ett digitalt kvinna

Jag tror på dig, det är er tur nu!

Har du kollat i mitt kollage sidan 2?! om de nu går att komma in bland mina bilder.. där har jag jätte svaga + på tester. (testlagret) annars tror ja att jag har bilder på min blog.
  • Åttan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-07 11:23:44 följande:
    köp ett digitalt kvinna Jag tror på dig, det är er tur nu!Har du kollat i mitt kollage sidan 2?! om de nu går att komma in bland mina bilder.. där har jag jätte svaga + på tester. (testlagret) annars tror ja att jag har bilder på min blog.
    jag har 2st som är på väg hem så förhoppningsvis har jag dem i lådan idag när jag kommer hem eller imorgon.. ska in å kika i ditt galleri.. men mina var så svaga så att man bara kunde ana ett ytte ytte ytte pytte skugga/streck...
  • Åttan

Mammiz--> Såå var mina på ett ungefär...

• Mammiztill2
    Åttan skrev 2009-09-07 11:38:12 följande:
    Då säger jag grattis!
  • Åttan
    Åttan skrev 2009-09-07 11:38:12 följande:
    fast det hade inte fastnat på bild.. å man fick kolla riktigt riktigt riktigt noga...
  • Mammiztill2
    Åttan skrev 2009-09-07 11:39:58 följande:
    fast det hade inte fastnat på bild.. å man fick kolla riktigt riktigt riktigt noga...
    Mina bilder fastnade knappt heller, men med olika inställningar med ljus och kontrast i data program fick jag fram det som VI svagt kunde SE irl, ana till ett +.
  • Mammiztill2
    Åttan skrev 2009-09-07 11:39:58 följande:
    Sen fick jag på min digitalkamera ställa in en inställning "Digital närbild"
    finns i min kamera Canon ixus olika inställningar, snö, barn/djur mottiv, solnedgång, digital närbild etc
  • Mammiztill2

Nu måste jag snabbt ut med hunden, sen köra till gyn läkaren.. Återbesök, kontroll efter op:n ses sen

• Åttan

NU har jag pratat med kliniken.. kunde inte hålla mig trots allt.. så på onsdag morgon ska jag dit på blodprov .. sen på eftermiddagen får jag reda på om jag VERKLIGEN är gravid eller inte.. ska troligvis tillbaka på fredag sen igen för prov nr 2!

• Lalie

Åh, vilken rysare! Hur ska vi kunna hålla oss ända till onsdag eller fredag? Förstår hur det måste känns för dig! Man vill ju veta!

Svar på tråden Syskonlängtan 4