Jag var en testoman till slut, men efter åren som gick och kroppen som började bli som en kropp som fungerade, så kände jag tidigt att jag var gravid de 4 gångerna,
har fortfarande grav tester kvar hemma, och tror de är ett par progestoron vaggisar. Och nog en förpackning med pergo time i skåpet.
Idag plockade jag undan alla helt nya, oanvända, mamma kläder, och la även idag bort nalle, små nya bebis strumpor i stl 13, mysig filt..
Ska även lägga bort, sälja/ge bort "Stora syster" t-shirten som aldrig och aldrig kommer att kunna användas av min dotter.
Skulle vilja stampa sönder mina 2 mun termometrar för alla jävla mens cyklar jag använt dem till, men de kan vara bra att ha nu ifall man skulle drabbas av "nöff-nöff sjukan".
Jag har kvar mitt CB test som ännu visar ett + som togs 2/4-09 men där hsg röntgen bekräftade stop i ÄL ja hade kvar.
På måndag ska jag på ÅB till gyn, ska ta med mig testet kanske, men inget spelar ju någon roll nu.
Jag vill planera ett IVF med läkaren och bara glömma bort allt annat jag väntar svar på.
Imorgon ska vi köra iväg till shopping center ett par timmar, jag vill ha tag på ett par byxor till mig, men har så fruktansvärt svårt att köpa saker till mig själv..
Idag har vi vart på dop, och jag höll lille barnet i min famn då alla andra var upptagna med allt annat.
Min man satt bredvid mig, och jag höll på att börja gråta, och började känna "moders känslor", ville inte att verkligheten skulle vara som den är.. Jag sa till min man: Tänk att allt ska vara så svårt.. Jag lämnade över barnet med många känslor och tankar.
Här Ösregnar det till och från, så mörkt allt är ute nu, så tidigt det mörknar.. jag är så mörkrädd, får man erkänna de som vuxen?! Sen med allt som hänt och händer där jag bor så känner jag inte mig ett dugg trygg.
Cellisen;
ta vara på dig gumman! hur går det med dotterns rum, är ni klara?! blev hon nöjd?! några bilder att visa?! Vi har gardiner kvar att köpa, de ja köpte blev för mkt "kaka på kaka" effekten. Så de måste brytas av.
JESKAN,
hur var testet då du kom hem?! Testat något mera?!
Någon som bloggar?! Inboxa gärna adressen om ni vill
kram på er ALLA