Ang Folsyran, så upplyste de på Apoteket mig om att de kosttillskotten tex "mitt val kvinna" är mindre
Höst flickan skrev 2009-08-31 08:11:56 följande:
GodmorgonCillisen, fy vad jobbigt det låter *stackare*mammzi81, det är 2 flatcoated reterivers vi har, hästen var inte vår,men vi kan få låna den lite då¨och då.Detta med att sätta in 2 är itne vanligt..men inte heller ovanligt, vet flera som fått det erbjudande efter några minus el
mf.Vi fick det för 6 månader sedan, men behövde fundera lite, men nu är vi redo för det.Kör dunderkurer med vitaminer nu oxå, har perioder då jag inte alls tror på det ..utan bara äter som vanligt(någorlunda bra) och rör på mig, men nu är jag inne i en vitaminperiod och har börjat knapra Larginin som ska vara bra för mycket och funderar även på Membrasin och tar även women essiensiella fettsyoror och mivivital..ska bombardera mannen oxå och även höra med kliniken om det kan vara negativt att äta detta.Mensen är så gott som slut..oroande kort.kram på er alla
Ok tack för infon!
(har du hört med dr ang alla de olika hälsokost tabletterna du tar?! I boken "Förbättra din fertilitet" så rekomenderar man inte ta olika hälsokost då man inte ha bevisat brist.. Men de kan ju ha ändrats så mkt sen boken gavs ut.
sen ang folsyra tabletterna, så finns där en ask med bara folsyra, men kollar man halten i den och i tec "ACO Kvinna" så skulle de visst vara mer folsyra halt än i själva folsyra tabletterna som de säljer.. Tyckte de lät märkvärdigt men Apotekts personalen kollade.. Så ta en titt på burkarna omdu köper de via apoteket
Fick utskrivet Folacin 5mg som jag skulle ta 6 tabletter varannan dag i 3 omgångar, annars har jag inte fått utskrivet folsyra..
Nu är det inget jag bryr mig om att äta så extra.