• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan

*Kramar tråden*

Vi ska vara glada("") att vi har varann, då vi alla är rätt nedstämda. Vad är bättre än att klaga och spy galla här?

*Pussar på*

Livet är inte rättvist...så enkelt är det.
  • Mammiztill2
    Prisssan skrev 2009-08-31 23:12:47 följande:
    *Kramar tråden*Vi ska vara glada("") att vi har varann, då vi alla är rätt nedstämda. Vad är bättre än att klaga och spy galla här?*Pussar på*
    Det skulle få vara så skönt att man någonstans fick vara sitt rätta "jag" de dagar i livet allt känns pissigt..

och i det tunga är det mest behovet av stöd och någon lyssnar..
    Tyävrr har jag inte så mycket positivt att komma med, och jag bara tar plats och spyr galla här.. jag är bara så ledsen så orolig, och så arg på dessa j*vla sjukhus som bollat runt mitt ärende från röntgen u-sökningen.

Vill ju ha lite mer kött på benen innan jag ska till gyn den 7.e om de ens är lönt att prata och fixa papper till en ivf. Då min man vägrar betala någon ivf för ens vi vet om det är någon tumör, cancer eller behöver opereras eller om allt skulle vara bra, varför dem då skickar runt mig..

Vilket datum är din operation uppsatt till?! kram
  • Prisssan

Morron...

Mammiz: Jag opereras den 22: sept. Så snart.

Jag köpte onyttiga chokladpuffar till min älskade flicka igår, så idag fick hon nyttigaste frukosten♥

Livet är inte rättvist..så enkelt är det.
  • Höst flickan
    Mammiztill2 skrev 2009-08-31 23:02:52 följande:
    jag fick ta den dosen isamband med cellgifts behandlingen i december. glömde skriva de. Beklagar upptiningen inte klarade sig
    upptiningen klarade sig..dock blev jag ej gravid, fick tillbaka ett fint embrio...som vanligt...men som vanligt färster el dog det

ok..då förstår jag varför du hade så hög dos.
    Jobbigt med cellgifter, det var i samband med ett X har jag för mig?, har pratat med dig förr...då jag själv haft ett X och även misstänkt ytterligare ett
  • Höst flickan

Cillisen och ni andra godmorrgon{#lang_emotions_sunny}

Mammzi, spy så mycket galla du vill här, det gör vi med.
    Fy vad jobbigt att skickas runt bland olika avdelningar utana tt få reda på va det är för något.
    Ja, det är ju onödigt att betala ivf om ni ändå inte kan göra den på ett tag, hoppas ni snart får reda på fakta.

Vilken dröm att få börja sin dag med chokladpuffar, det skulle min dotter vilja, det lilla chokladmonstret hi hi.

Kram på er alla och ha en underbar dag{#lang_emotions_sunny}

• Höst flickan

Fy ..3 späbarn döda av infektion på något sjukhus

är ni oroliga för svininfluensan?...jag börjar nästan bli av allt snack.....

• Höst flickan

kollar på tv 4..dom visar madonnas nya videon..schit..vad hon porrar sig.....
    det var nog rekord......

ja..inte riktigt min grej...el..jo..he he..efter flertalet glas vin, men inte seriöst.

• Trollmor

Höst: Läste att ni är på 7:de IVF försöket , har de nån teori om varför det inte funkar? Jag har ju just nu snöat in mig på att det kan vara nåt immunologiskt för min del. Har du fått göra några prover? Kolla in den här tråden...

www.familjeliv.se/Forum-7-130/m44884766.html

Jag har ju blivit helt besatt av att få reda på vad det är för fel, men tyvärr får jag inte ta de prover jag vill.

Det jag skulle vilja kolla nu är TNF-alfa o leukocyter och även Baktriell Vagions. Sen vill jag byta från Levaxin (T 4) till Armour Thyroid som är naturligt T 3 o T 4

medicinskaccess.se/images/arkiv/6_2008/karin_munsterhjelm.pdf

Jag har tagit reda på att det finns en Dr på min VC som har licens att skriva ut det, så jag ska försöka ta mig mod att kontakta henne. Sen ska jag ju till gyn i nästa cykel ska se om jag vågar fråga om det andra då...

• Prisssan

Har du sett Shakiras?

Höst flickan skrev 2009-09-01 08:20:57 följande:
    kollar på tv 4..dom visar madonnas nya videon..schit..vad hon porrar sig..... det var nog rekord...... ja..inte riktigt min grej...el..jo..he he..efter flertalet glas vin, men inte seriöst.
    Höst flickan skrev 2009-09-01 07:32:51 följande:
    Fy ..3 späbarn döda av infektion på något sjukhus är ni oroliga för svininfluensan?...jag börjar nästan bli av allt snack.....
    Hm..vad hemskt
    Nej jag är inte rädd, övertygad om att de förstorar upp det. De skriver aldrig om alla som dör i vanliga influensan... och det är många!
    Jag har svårt att tro på sådant och vi är aldrig sjuka.

Trollis: Hoppas du får ta de prover du vill. Var läser du allt? Jag engagerar mig inte alls i sådant, kanske dumt.
    Livet är inte rättvist..så enkelt är det.
  • Trollmor

Ang influensan, hörde att en just dött . Det är ju skrämmande att unga o friska drabbas hårdast. Vi kommer vaccinera oss om det är det som rekommenderas. Vi är lite extra noga med att tvätta o sprita händerna. Lite typiskt att det är dagis start just nu....

Svar på tråden Syskonlängtan 4