• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-03 10:57:06 följande:
    el..det är såklart alltid risker med operation...men är det några specigella?
    Nä, tror jag inte? Min ep är dessutom väldigt övervakad under narkos!
    Jag får iaf vara hemma från jobb
    Dom som säger att tiden läker alla sår--> de ljuger!
  • Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-03 10:59:46 följande:
    Nä, tror jag inte? Min ep är dessutom väldigt övervakad under narkos! Jag får iaf vara hemma från jobb
    kanon!
  • Höst flickan

ja ha..nu har jag pratat med vår kära docktor Carolina..o hälsokostprepparat var inte poppis...så¨dom läggs väl på hyllan....

Vi kommer få långtidsodla våra 4 embrion!!!!!{#lang_emotions_surprised}är glad över det, men samtidigt skit rädd...4 dog sist..................

• Cybele

Hej igen. Freya tittar på TV och jag borde leta efter nytt ställe att bo på. Vi bor i ett fuktigt hus, inte så ovanligt i UK, och har mögel på alla ställen där luften står stilla - tydligen. :(

Fast jag är rätt nöjd just nu. Min man som jobbat supermycket, i princip alla helger sen januari, har ledigt varje fredag några veckor framöver och Freya skall åter till förskolan nästa vecka - GULD!

Tänker på Jeskan - och tycker att det är så helvetiskt tråkigt att inte kunna hjälpa. Jag skickar tröst och omtanke till dig!

Höstflickan: Jag har ännu inte stött på en doktor som tycker hälsokostpreparat eller alternativmedicin (som homeopati, reflexologi, etc) är ok. Jag äter extra vitaminer och lite annat, men jag har gått till en kostexpert för att få reda på vad det är jag behöver. Naturligtvis känner jag dig inte och det kanske finns skäl för dig att inte ta dem - å andra sidan, istället för att ta alla på en gång, kan du börja med en och ta den tills hela burken är slut och sedan börja på nästa (så minskar du risken för att de motverkar varandra). Det jag äter påverkar mig väldigt mycket, och märkbart, så jag tycker du kan fundera lite på hur du äter (jag tycker om Sanna Edin). Och ät mycket skaldjur, eller snarare din man, de innehåller mycket _ink (bokstaven före å fungerar inte på mitt tangentbord) och det behövs för spermieproduktionen.

Ha det så gott alla!

Förresten, jag skall få min mens början på nästa vecka och
    *skakar på huvudet*
    jag kan inte låta bli att känna på mina bröst "är de lite ömma, är jag kanske gravid?" Hälften av gångerna tänker jag "kanske" lite hoppfullt och resten av gångerna "nä, det är bara inbillning". Idag kan jag inte låta bli att skratta lite åt mig själv, men gud så irriterande, tänk om någon såg mig!! ;D

• Höst flickan

hej

cybele, he he...ja..dessa tuttar har man klämt på hi hi...skulle undra väldigt mycket om jag såg någon gjorde det..*asg*
    Vart bor du?

Ja, detta med hälsokost är verkligen ett gissel, o du ahr nog rätt, man kan iallfall ta något..om inte annat så kasnke det kan vara bra för psyket
    Hi hi, hela helgen har jag ätit kräftor, fre och lördag, även söndag, och nu har jag ätit räkor
    Äter nog mycket bra, äter färska bär ofta oxå och fet mjölk som tydligen ska vara bra.
    Dock har jag en karl som vägrar äta skaldjur...men han ska få äta L-argiplex man...det har jag köpt till honom.

Har precis varit på massage och heeling, var skönt.

Kram på er alla

• Trollmor

Cybele: Hi hi, ja min mens kommer i slutet a nästa vecka o är i full gång

Har några nya gravsymptom denna månad faktiskt Nu är brösten inte bara ömma utan ådriga oxå. Sen smakade ädelosten inte så bra som den brukar igår. Sen har jag ju molvärk, eller mer som dragningar i livmodern, finnar, humörsvängningar osv men det är ju dom vanliga symptomen som alltid visar sig vara PMS symptom...

• Åttan

godmorgon..

Testade i morse men det visade inte positivt.. tyckte mig se ett svagt svagt svagt pluss men sambon såg inget så det var nog jag som inbillade mig.. MEN jag blöder nästan ingenting längre.. har inte gjort det sen i går kväll så vem vet det kanske bara är för tidigt.. har ju egentligen min TD på måndag , är på RD 14 idag..

Trollmor--> har du fått mensen? förstod inte riktigt

• Trollmor

Jeskan: Åh, så spännande Vad skönt att blödningen är över, det måste ju bara varit nåt annat! Då finns det ju hopp! Håller tummarna stenhårt, önskar o trollar

Ja, jag såg att meningen såg lite konstig ut. Tror jag glömt några bokstäver o ett jag.

Jag är i full gång med symptomletande Mensen ska komma i slutet av nästa v.

Svar på tråden Syskonlängtan 4