Hej igen. Freya tittar på TV och jag borde leta efter nytt ställe att bo på. Vi bor i ett fuktigt hus, inte så ovanligt i UK, och har mögel på alla ställen där luften står stilla - tydligen. :(
Fast jag är rätt nöjd just nu. Min man som jobbat supermycket, i princip alla helger sen januari, har ledigt varje fredag några veckor framöver och Freya skall åter till förskolan nästa vecka - GULD!
Tänker på Jeskan - och tycker att det är så helvetiskt tråkigt att inte kunna hjälpa. Jag skickar tröst och omtanke till dig!
Höstflickan: Jag har ännu inte stött på en doktor som tycker hälsokostpreparat eller alternativmedicin (som homeopati, reflexologi, etc) är ok. Jag äter extra vitaminer och lite annat, men jag har gått till en kostexpert för att få reda på vad det är jag behöver. Naturligtvis känner jag dig inte och det kanske finns skäl för dig att inte ta dem - å andra sidan, istället för att ta alla på en gång, kan du börja med en och ta den tills hela burken är slut och sedan börja på nästa (så minskar du risken för att de motverkar varandra). Det jag äter påverkar mig väldigt mycket, och märkbart, så jag tycker du kan fundera lite på hur du äter (jag tycker om Sanna Edin). Och ät mycket skaldjur, eller snarare din man, de innehåller mycket _ink (bokstaven före å fungerar inte på mitt tangentbord) och det behövs för spermieproduktionen.
Ha det så gott alla!
Förresten, jag skall få min mens början på nästa vecka och
*skakar på huvudet*
jag kan inte låta bli att känna på mina bröst "är de lite ömma, är jag kanske gravid?" Hälften av gångerna tänker jag "kanske" lite hoppfullt och resten av gångerna "nä, det är bara inbillning". Idag kan jag inte låta bli att skratta lite åt mig själv, men gud så irriterande, tänk om någon såg mig!! ;D