• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Åttan

godmorgon.. har inte varit inne på hela helgen som ni vet å det har skrivits rätt så mycket så jag har inte hunnit läsa ikapp.. angående om jag är gravid eller inte kan jag inte svara på.. jag tror att jag är det för det känns så i kroppen ( molvärk öm å tung i brösten) , har tagit 2st tester ett igår kväll å ett imorse å man kan skymta ett pluss.. men vi vågar inte tro på nått ännu..

• Trollmor

Whhhiiiiiii!!!!! Jeskan wow! Vet ju inte om jag vågar säga grattis innan du vågar tro på det.... *dansar o hoppar*

• Åttan
    Trollmor skrev 2009-09-07 08:06:42 följande:
    Whhhiiiiiii!!!!! Jeskan wow! Vet ju inte om jag vågar säga grattis innan du vågar tro på det.... *dansar o hoppar*
    Tack.. men det är såå svagt svagt som en skugga bara som man bara kan ana... så jag vågar inte hoppas på nått ännu förns det blir starkar så fall
  • Åttan

Höst flickan skrev 2009-09-07 08:18:52 följande:

jeskan, du ahr mina tummar du med*kram*
    tack snälla.. jag hoppas att det räcker..
  • Trollmor

*önskar, hoppas o håller tummarna*

• Höst flickan

usch, besviken är jag på en "vän"...fick reda på omvägar att hon väntar tvillingar, ska ha nu om en månad..vi har varit såå tajta, (bott ihop) och jag blev bjuden till hennes bröllop för 2 år sedan o sedan vet jag att hon är kassa på att höra av sig..men att inte ringa o berätta en sådan här sak..då fattar jag plötsligt hur illa det är..jag är verkligen inte hennes vän längre

sist jag försökte ringa henne var för 5 månader sedan.
    Kommer inte ringa henne igen, fattar inte vänner som är supertrevliga osv..men verklgien aldrig hör av sig o OM dom hör av sig så är det pga av dom vill ha ut nått..nä..usch..
    besviken minst sagt är jag.

sen är jag besviken på ytterligare 2 vänner, förstår att man kan ha fullt upp..men va fan....man kan väll iallfall ringa o säga att man finns där, specigellt om man säger"ringer dig senare" o sen gör man inte det....jag är mycket nogrann med att höra av mig o vårda mina vänner, dock inte överdriven, men just nu är det jobbigt med alla behandlingar o man vill ju ha stöd..o bagateller som att man berättar för nära vänner om detta o dom får reda på att man är orolig för ett visst datum pga av nått..kan man inte då bara sända ett lycka till el fan..iallfall komma ihåg när jag ringer nästa gång...

urk...sorry för pestinlägget..men är skitbesviken på mina närmaste vänner just nu

• Trollmor

Höst: Va Har hon inte berättat att hon är gravid ens eller bara inte att hon väntar tvillingar? Verkligen dålig stil iaf. Då har jag inget att klaga på iaf som surar över att syrran väntade 3 månader med att berätta...

Jag är glad Vågade ringa gyn o jag stog på mig så att imorgon ska jag dit o testa mig för baktriell vaginos *stolt över mitt mod* Ska ev be henne ta om alla hormonprover oxå. De där på CD 3. Saker kan ju ha förändrats på ett år...

• Åttan
    Trollmor skrev 2009-09-07 11:04:30 följande:
    Höst: Va Har hon inte berättat att hon är gravid ens eller bara inte att hon väntar tvillingar? Verkligen dålig stil iaf. Då har jag inget att klaga på iaf som surar över att syrran väntade 3 månader med att berätta... Jag är glad Vågade ringa gyn o jag stog på mig så att imorgon ska jag dit o testa mig för baktriell vaginos *stolt över mitt mod* Ska ev be henne ta om alla hormonprover oxå. De där på CD 3. Saker kan ju ha förändrats på ett år...
    BRA gjort...
  • Höst flickan

bra trollmor

nä, vi har inte hörts bara, hon är skitdålig på¨att höra av sig o sist vi pratade med varrandra har för mig att det var tidigt i våras..då sa hon inget
    men men, hon har gjort sitt som vän nu..om hin inte kommer med en väldans bra förklaring  el ursäkt.
    Jag är en sådan där som säger vad jag tycker oftast..så detta kommer hon få höra OM vi nu hörs något mera.

Svar på tråden Syskonlängtan 4