• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Åttan
    Lalie skrev 2009-09-07 15:29:32 följande:
    Åh, vilken rysare! Hur ska vi kunna hålla oss ända till onsdag eller fredag? Förstår hur det måste känns för dig! Man vill ju veta!
    Haha.. jag vet.. allra helst med det man känner i kroppen oxå..
  • Prisssan

Jeskan: Åh gud vad spännande! Jag hoppas så på dig

Höst: Jäklar vilken dålig stil

Troll: Fint fixat gumman

Mammiz: Lycka till på återkollen!

För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Mammiztill2

tack cellisen..

rent gyn mässigt såg de bra ut. en aktiv blåsa på ena äggstocken, och 2 på den andra.
    men någon ivf får/bör vi inte göra för ens svar ang min bi njure kommit, och att en ansvarig läkare "godkänner" ger klar tecken på att vi får göra ett ivf.

Hur är det med dig själv idag?! *kramas*

• Åttan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-07 16:50:35 följande:
    tack cellisen..rent gyn mässigt såg de bra ut. en aktiv blåsa på ena äggstocken, och 2 på den andra.men någon ivf får/bör vi inte göra för ens svar ang min bi njure kommit, och att en ansvarig läkare "godkänner" ger klar tecken på att vi får göra ett ivf.Hur är det med dig själv idag?! *kramas*
    Vad bra att det ändå såg bra ut..
  • Prisssan

Mammiz. Bra ändå.. du vet vad jag menar även om det är lite kvar som du behöver svar på.

Här traskar livet på. Har ju haft en del anfall och det känns. Har fortfarande små var dag. Nu är det op om två veckor och då blir jag ledig från jobb i tio dagar! (Ledig helgen innan) så då får jag vila upp mig lite
    Behövs känner jag.

*Kramas*

För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Mammiztill2

vad jobbigt de måste vara med alla anfall i dess olika grad.

passa på att vila upp dig! hur reagerar din dotter då du får ep anfallen?!

jag har idag pratat med dem om min navel då de gör lite ont i den efter Op:n det går att årgärda min navel som jag har ont av då dem skulle försöka operera in fd ärr i ett. Men nu behövdes de prioriteras vilket som var mest akut att ordna. Och de var ju beskedet jag väntar på. Men dr gick in i journal och läste att den vuxit till en stl avXX millim. men vad denv ar innan framgick inte. Oavsett svar och behandling eller inte så måste först läkare som har hand om sådana här ärenden uttala sig om vifår" göra ett ivf. mer väntan..

Ska ringa till veterinär i morgon och höra vad de kostar att kasterar en han-hund.

• Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-07 23:00:51 följande:
    vad jobbigt de måste vara med alla anfall i dess olika grad. passa på att vila upp dig! hur reagerar din dotter då du får ep anfallen?!

jag har idag pratat med dem om min navel då de gör lite ont i den efter Op:n det går att årgärda min navel som jag har ont av då dem skulle försöka operera in fd ärr i ett. Men nu behövdes de prioriteras vilket som var mest akut att ordna. Och de var ju beskedet jag väntar på. Men dr gick in i journal och läste att den vuxit till en stl avXX millim. men vad denv ar innan framgick inte. Oavsett svar och behandling eller inte så måste först läkare som har hand om sådana här ärenden uttala sig om vifår" göra ett ivf. mer väntan.. Ska ringa till veterinär i morgon och höra vad de kostar att kasterar en han-hund.
    Roxy, hon reagerar inte nämnbart. Det är hennes liv, hon vet inget annat. Hon ringer/ropar på sin pappa.
  • Höst flickan

godmorgon.

jeskan, du har mina tummar.*kramar*

cillisen,har du alltid haft såhär ofta anfall även när du var gravid?
    låter väldigt tufft och jag förstår att det tar på dig.
    Ska du opereras i veckan el var det nästa vecka?
    jobbar du denna vecka?
    *kram*

• Höst flickan

mammzi, som dom andra säger, vad skönt att det såg bra ut gyn mässigt.
    Hoppas proven på bi njuren är bra oxå.
    *kram*

• Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-08 07:07:02 följande:
    godmorgon. jeskan, du har mina tummar.*kramar*

cillisen,har du alltid haft såhär ofta anfall även när du var gravid? låter väldigt tufft och jag förstår att det tar på dig. Ska du opereras i veckan el var det nästa vecka? jobbar du denna vecka? *kram*
    När jag var gravid och yngre hade jag väldigt mkt kraftigare anfall. Efter min förlossning så har jag inte haft de kraftigaste men jag har ju börjat få de på ca 1,5-2 minuter igen.
    Så det är inte de allra kraftigaste jag kan få.  Du skulle sett som jag slog mig som gravid, ramlade hejdlöst med ansiktet nedåt hela tiden.
    Jobbar denna och nästa, sen fr om nästa lö är jag ledig. Op den 22:e.

Jeskan: Om vi inte hinner prata innan jag går till jobbet sen så lycka till
Svar på tråden Syskonlängtan 4