Syskonlängtan 4
Jeskan: Det kommer garanterat funka ![]()
Jeskan: Det kommer garanterat funka ![]()
Välkommen Grön... vad gör man?
Tja man springer omkring och koncentrerar sig på allt som gör en lycklig. Och investerar i ett par stora skygglappar som gör att man filtrerar bort allt om grav, mens, äl och bebisar...
Så bra man kan iaf...
Jeskan: yeeehaa!
Mammiz: Tack så hemskt mkt
Angående din första fråga så vet jag inte alls hur jag hade gjort..antagligen hade jag tagit bort den men vad kan det ge för komplikationer?
Angående den andra frågan så är jag och C väldigt aktiva i sängen
Tyvärr kan det bli mindre lekar och leksaker mitt i vardagen men det härliga är att vi (nästan) alltid vill ha varandra oavsett hur trötta vi är.
Låter konstigt kanske efter att ha försökt få syskon så lång tid och varit tillsammans så länge men så är det.
Vi försöker alltid med de små sakerna i vardagen som får en att längta. Pussar, kramar..tafsningar..sms telefonsamtal och sådana saker.
Jag har också haft mindre lust förr..men som tur är har jag en man som förför mig så att jag fick lusten tillbaka
Han ger inte upp och låter mig inte försoffas ![]()
älkommen hit till oss Pej..tyvärr får jag ju säga. Kul att du äntligen vågade skriva, vi är inte så farliga förutom att vi kan vara lite bitchiga om någon har försökt med syskon i fem månader.
Det kan kännas rätt hårt för oss. Välkommen iaf
Petra, kommer också ihåg dig och Grattis.
Jag måste säga att idag börjar jag med pergo...men jag känner mig inte hoppfull över något. Inte ens plussen i tråden.
Jag tror inte att jag kommer få ett barn till. Börjar tro på det där med meningen... fast jag vill inte tro på sådant skit. Men nej, hoppet är så borta hos mig
Vad hände? Är inte hoppet det sista som lämnar människan? Det värsta är att jag sitter inte och bölar just nu. Jag är bara tom...
Mammiz: Fan också vilken vän säger jag!!! Nä, då är jag hellre ensam med mina vänner på internet hade jag sagt.
Jag har också haft problem med en katt som kissar visserligen. Också då okastrerad. Men en kastrering löste problemet ![]()
*surfar på min nya laptop*
Min dator är svart/silver och det är en compaq tror jag att den heter, Perfekt för hemmet, kontoret, musik och film.
Och så har den led skärm
*Känner mig tuff*
Köpte den i dag! Idag började jag också med pergo... spännande.
Hej Trollis
Tack! Officiellt är det ju vår dator..eller gummis men den är MIN!
Hur snabbt känner du av biverkningar från pergon? Detta känns så okänt och spännande för mig.