• Prisssan

Syskonlängtan 4

Lalie: Jag ringde till en privatklinik här i närheten och frågade ut dem. Och sen kan din gyn skicka en remiss.
    Det är verkligen så enkelt Sen så går de igenom en massa på ditt första möte där.

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan

Trollis: Blä för biverkningar.. kan dock inte hjälpas.. man måste helt enkelt.
    Men om jag fick mens tor kväll... då borde det räcka att jag börjar äl testa på tisdag, eller?

Men du fick fler pergokurer än tre? Har ni hört om den norskastudien om män och pergokurer på tio dagar, tror jag att det var?
    Tydligen så förbättrades spermierna avsevärt! Finns en tjej här på fl som var med i den och det handlar om många miljoner förbättring.
    Från dåliga, få och kraftlösa till riktigt bra.

Önskar att C också kunde få pergo.

• Prisssan

Jeskan: Hur gör du när du ältestar? Jag har aldrig gjort det så om ni kunde lära mig så blir jag glad.

• Prisssan

Okej..tack men hur tidigt börjar ni testa, på måndag är det ca 9-10 dagar efter mens börjat.

• Prisssan

Okej..jag har ju perfekt 28 dagars cykel- innan alien vill säga

Men ska man bara testa en gång om dagen? Bäst på em då har jag hört. Och när de är lika starka eller kontrollstrecket är starkare så börjar man Kn*a
    Eller kan man vänta till kvällen Ärligt, måste man ligga med benen i luften efter sex för att försöka förbättra resultatet?

Massa frågor...jag verkar ju nästan nybörjare.

• Prisssan

Hihi okej tack Jeskan... jag brukar faktiskt känna att min mans spermier rinner ut snabbare än andras, just för att de simmar så dåligt.
    Vet inte om det är sant men det känns så. (Alltså känns så prykiskt, inte att jag verkligen känner det )

Så samma tid var dag och teststrecket ska vara starkare, hur vet jag vilket streck som är vilket? Finns kanske på beskrivningen.

• Prisssan

Okej tack. Trodde nog mest att det var som jag inbillda ddemig också

• Prisssan

Nu kan jag inte stava heller men ni ser nog vad det står.

• Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-10-14 18:06:11 följande:
    Grattis Cellisen på eran 9 års dagen tillsammans!!
    Ah..du kom ihåg. C trodde det var 17:e så nu blev jag osäker Iaf så var det i mitten på okt. Vi kom överens att bara fira vår bröllopsdag eftersom vi har så dåligt minne båda två
  • Prisssan

Hoppas allt gick bra idag? Natti natti

Svar på tråden Syskonlängtan 4