• Prisssan

Syskonlängtan 4

Mammiz: Microlax hjälpte..för stunden, jag kunde gå trots att det gjorde ont som fan men det gick. Sen var j u McD maten det värsta jag kunde ätit, får skärpa mig imorgon.'
    Frukt, grönt, fiber etc etc... går inte det onda tillbaka så får jag köpa xyloproct heter den väl?
    Få se till helgen.
    Imorgon ska jag jobba, så från nu när jag gick från sjukhuset så får jag inte träffa C förrän 14 imorgon
    Bara att bita ihop, jag ska fråga chefen om hon kan fixa semester till mig lö-må.

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan

Jag börjar förresten få äl, fick ett svagt streck på testet idag. Testar bara för att checka de nya cykeln.
    Känns trist att gå miste om en pergokur och så har jag dåligt samvete över att jag känner så när mannen är sjuk

Ska diska lite nu innan jag lägger mig.

• Prisssan

Jag är nog rätt positiv av mig, fråga mig inte hur jag klarar det. Jag menar nu att vi inte blir gravida, det har gått fem år, jag har tappat hoppet på att någonsin bli gravid igen.

Men jag har inte fallit ihop och gråtit än, som om jag bara gått vidare- sörjt färdigt.
    Jag har ett barn och är så lycklig över henne och detta med C har fått mig att inse ännu mer att man ska vara rädd om det man har... klart man längtar efter det man  inte har men det man har måste komma först.

Jag är bra på att skriva ner mina känslor, har alltid gjort det men jag är urkass på att visa känslor och prata om dem i verkliga livet. Tyvärr.

Nu ska jag gå till jobbet och så ska jag prata med min chef ang helgen. Hon är en underbar människa, så jag tvivlar inte på att hon inte kommer att göra allt för att hjälpa mig.

• Prisssan

hej..kikar in lite för att berätta att C fortf är inlagd men kommer nog hem imorgon då de inte hittar något specifikt att sätta in behandling på.'
    Men han får citodon (gånger tre) och blodförtunnande (morgon)
    Han mår skitdåligt och är väldigt orolig och irriterad på att vara där.

• Prisssan

Välkommen Hallåå. Lustigt att vi alla hade så lätt med ettan...

• Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-23 11:13:16 följande:
    Utom jag......
    Jag vet

C är hemma, skriver mer senare.
  • Prisssan

Nu har jag bloggat, istället för att skriva ut allt här. Puss för att ni alla tänkt på oss!

Orkar inte skriva allt här.

• Prisssan

Välkommen Svisch...du får ursäkta att ditt inlägg försvann om du skrev i denna vecka men det har varit lite turbulent i livet.

Iaf välkomna allihopa. Jag har en dotter som precis fyllt åtta, vi har nu försökt få ett syskon tillhenne i fem år och tester har visat på att mannen spermier inte simmar som de ska.
    Dock har vi fått ett mf i feb så två lyckoskott på snart nio år då? På mig hittade de en cysta efter mf:et som jag fick op bort nu i sept. Det var förklaringen till att min mens inte varit lika regelbunden som förr, vilket var skönt att få veta.
    Vi sparar till ivf och under tiden så testar vi med pergo- folsyra och zink. Hemmakurer som ändå sägs ha hjälpt många (och lika många som de inte hjälper)

Vi tror nog inte att vi kommer att få ett barn till och håller på att förlika oss med den tanken.
    Nu fick ni en rätt ordentlig presentation av mig... jag bara kände för att skriva, har inte slappnat av sen i måndags.

• Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-10-24 14:53:46 följande:
    Så är tösen Sjuk feber. Och vad skrek hon om senaste lilla stund hon var vaken?! *mammas stora ångest* magen! Får inte i henne någon vätska knappt, orkar inte sitta upp. så jag jag har fått i henne ca/max 1 dl vätska på ca 19 timmar. vill inte äta..
    Åh lilla stackaren och så jobbigt för dig Ta hand om ernu!

Välkomna alla nya, många nya på en gång.
  • Prisssan

Svich; Vi väntar nu på ett provsvar..men det de misstänker är inte så skoj precis

Svar på tråden Syskonlängtan 4