• Prisssan

Syskonlängtan 4

Pej: vi får väl hoppas det    om ditt ägg alltså.
    Ang min man..tja vi får hoppas att de inte har rätt i sina misstankar.

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan

Lalie: Guud vad härligt med egypten! Åh jag följer med, definitivt!

Om tre veckor får vi svar, rätt drygt...

• Prisssan

Morron...

Trollis: Hur det gick med äl.. vet inte riktigt. På ons kväll fick jag ett svagt svagt streck, sen testade jag inte mer förrän lör morgon och då var där inget streck.
    Så därimellan hade jag väl ett ordentligt utslag?
    Vi hade sex i lördags. Så jag har ätit pergo i onödan.

Iaf så mår C inte så bra, han har ont i huvudet i varierande styrka, han vaknar mitt i natten och är illamående, domningar och stickningar i ena handen och armen.

• Prisssan

Lalie: Grattis grattis, gud vad roligt för er

• Prisssan

Vi får hoppas hoppas!

• Prisssan

Jag kommer nog hålla lite låg profil nu. Har inte energi till att överhuvudtaget tänka på barn, fertilitet eller sådana saker.
    Tänker bara på C och R och allt vi går igenom. Kommer såklart hejja på er andra.

• Prisssan
    Trollmor skrev 2009-10-27 07:31:27 följande:
    God morgon! Cellisen: Tänker på dig och din familj. Vi finns här när du behöver oss! *kram* Vi har bestämt oss, nu när mensen kommer så är maken ledig, så då tar vi o rensar ur förrådet och ger alla bebissaker till min syster. Bort med allt o går vidare utan hopp om syskon.
    Åh...Trollis...{#lang_emotions_cry} det har vi med gjort. Det känns i hjärtat!

Jag tänkte stanna här för att jag trivs hos er men liksom inte koncentrera mig på BIM och sånt. Man kan ju prata..det behöver alla.
  • Prisssan
    InHeaven skrev 2009-10-27 09:24:19 följande:
    usch vad tråkigt. men man vet aldrig, det kans är just det som behövs för att lyckas.. Håller tummarna för er.
    För att man slappnar av eller ger upp?
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-27 13:56:44 följande:
    cellisen--> det undrar jag med.. hmm..
    Där kom bitchCella fram igen va? taggarna utåt på sådant och vill inte höra det.

*Sätter händerna på öronene och skriker BINGO*

Mammiz: Om ca tre veckor, han får kallelse. Han mår tyvärr likadant men det går uppochner.
  • Prisssan

Fler än jag som har taggar vid sådana kommentarer...{#lang_emotions_dreamer}

Jag säger så här, för att säga så, då har man inte försökt bli gravid så länge. Det är jag rätt säker på.
    Tror man fortfarande på det så har man inte mött den största frustrationen...

nHeaven skrev 2009-10-27 19:19:14 följande:

slappnar av.. eller kombination av de båda. oftast blockeras hjärnan av bebistankar. men det är så svårt.
Svar på tråden Syskonlängtan 4