• Prisssan

Syskonlängtan 4

InHeaven skrev 2009-10-28 08:42:17 följande:
    jo självklart sitter inte befruktningen i huvudet, men när man ständigt tänker på bebis skapar man en viss stress inom sig som kan göra ens äl tex rubbad vilket har en stor verkan på fertiliteten. det var bara så jag menade
    Snälla inte här, inte i en svårt att bli gravid tråd Då vågar jag mig på att säga att du inte passar in här-

Det är det mest sårande du kan sitta och säga till oss som har svårt att bli gravida, tror du att det är vårt eget fel att vi inte blir gravida?
    Jag jag stressa så att min mans spermier inte kan simma? Eller att jag får en stor jävla cysta som blockerar min äl??
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan

Jag blev så upprörd att jag inte ens kunde skriva ordentligt

• Prisssan

Sant, vi behöver inte ha den disk. rör bara upp onödiga känslor... sorg, bitterhet och irritation.

• Prisssan
    Trollmor skrev 2009-10-28 09:22:02 följande:
    Det har vi nog med ändå... Inte mot varandra asså utan ni förstår vad jag menar. Söta vänner
    Förstår exakt vad du menar...
  • Prisssan
    svischan skrev 2009-10-28 16:04:26 följande:
    Hej. Tillbaka från andra besöket hos gynekologen, dag 15 idag, men ingen ägglossning i sikte och alldelles för tunna slemhinnor. Suck. Jag fick utskrivet pergotime, jag antar att ni testat detta? Bra? Dåligt? Biverkningar? Tog alla möjliga prover också, tre rör blev det. Jag fick lite ny kraft iom medicineringen, känns som att chansen att lyckas nu kommer öka markant!
    Jag provade pergo första gången nu...blev så hård i magen att jag fick hemorojder av att gå på toa. Nu har jag gått på microlax varannan dag i en vecka
    Annars mår jag bra, trött men bra.

Mammiz: Stackare Jag har också ont i ryggen, inte kul. Vaknade av det i natt och lade mig på soffan, sover bättre där med ryggen mot ryggstödet när jag har ont.
    Annars ska vi åka och storhandla nu, sen blir det väl plockemat efter det. Sent att laga middag.
    Dåligt planerat av oss men C hade så ont i huvudet innan att vi inte kunde åka då.
  • Prisssan

Då har din läkare fel...
    Och dessutom så sa jag inte att du inte har det svårt, jag sa att du inte ska säga så i en tråd för svårt att bli gravida. Det sårar.
    Jag sa att du inte passar här då. Två skilda saker.

InHeaven skrev 2009-10-28 19:47:19 följande:
  • Prisssan
    svischan skrev 2009-10-28 20:19:39 följande:
    Nämen usch. Är det en vanlig biverkning? Vågar du äta fler tabletter? Jag sitter just nu och lusläser beskrivningen och antar att jag blir en av dem som kommer att gå upp i vikt. Varje mens får jag 2 storlekar större bröst, under tidigare ätning av p-piller rusade vikten iväg ca 5 kg, under förra graviditeten gick jag upp 30 kg. Jag är en hormonare helt klart. Kanske blir en tjock enbarnsmamma om inte detta lyckas... Men det SKA lyckas, och då lägger jag gärna på mig några kilon! Hellre det än förstoppad, jag lider verkligen med dig!!
    Tja..jag kommer säkert knappra upp pillerna trots att vi inte försöker mer. Just för att...vi är rätt aktiva sexuellt så jag menar, vem vet?

Det har varit hemskt, fick inte ens så problem med hemorojder när jag var gravid!
    Härligt med så stora tuttisar förresten
  • Prisssan

*Kramar om vännerna i tråden*

• Prisssan

Trollis.. jag vet exakt hur du känner dig

Mammiz: Haha Gjorde du? Vacker va
    Hårt med årsdagen...

• Prisssan

Trollis: Jag har också jobbhelg..eller ja, jag hoppade in och bytte helg med en kollega som var sjuk. Hade en man som var sjuk och på väg att gå bort så jag tyckte att det var bättre att jag var där än en vik som ingen kände.
    Så jag har jobbat från tors och ska jobba ändå till ons. Men det var det värt, det var så fint och jag tyckte som mkt om både boende och anhöriga

Ledsen för ditt minus men sluta aldrig hoppas vännen...tänk om

Svar på tråden Syskonlängtan 4