Aga?
Agar ni era barn?
När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
Vad tycker ni?
Motivera era svar tack!
Agar ni era barn?
När jag växte upp fick jag ta emot örfilar när jag hade betett mig illa. Jag tycket att en liten "lavett" alt dask på rumpan kan vara ett bra sett att lära barnen veta hut?
Vad tycker ni?
Motivera era svar tack!
HAHA, men snälla nån inte får hon en VASS kniv! Finns en speciell barnvänlig matkniv till henne
Stackars dina barn, blir helt utestängda från det viktiga (uppenbarligen) att laga mat osv. Jag är själv uppväxt med en mamma som lät mig vara med o laga mat, vi hade superkul tillsammans o inte tappade hon något på mig inte. Sedan så sitter tex min dotter still i stolen o hjälper till vet inte hur jag skall råka spilla något på henne där?
Jag undrar jag också varför du verkar vara så arg barn i allmänhet?
mamma2008 - Men du ser uppenbarligen ner på föräldrar som inte uppfostrar på samma sätt som du trots att barnen är väluppfostrade.
Hur kan du säga att man inte skall slåss när du själv slår dina barn? dubbelmoral!
Så om du skulle lägga dig ner o skrika i affären så bör min man klappa till dig?
Barn skall lära sig respektera andra, men respekten för BARNEN då?
P ä r l a n skrev 2009-09-29 13:22:47 följande: