Heeso- Det du beskriver, nåt liknande hade jag när jag väntade Alida, men min BM tyckte inte jag skulle oroa mig, fast jag oroade ju upp mig iallafall
Ullen - Inte kul m sammadragningar i "bara" v.22, får hoppas de avtar. Försök att vila lite mellan varven, vet att det är lätt för mig att säga,,men,men
Gott, Daggis, då är det ju inte alls långt kvar nu då även om det "bara" är uppsatsen nu då.
Här har vi precis gjort lite nya upptäckter; Alida har ganska länge behövt vila middag, men det känns som vi defenitivt måste sluta med det här och nu för hon somnar inte om kvällarna, eller iaf väldigt sent, igår var det runt 21:30 som hon somnade.
Knut har börjat krypa och nu går det jättesnabbt så man måste ha stenkoll mest hela tiden. Alida var ju inget krypbarn och satt mest stilla och"lekte", men Knut älskar att krypa in i ALidas rum och "leka" där. Detta har bidragit till att han blivit mer intresserad av riktig mat ochså. Burkmaten ratar han, dock funkar fruktpuréerna.Så han äter samma som oss andra, dock utan salt.
Där är det ochså skillnad för med Alida var jag "präktig" och lagade massor av barnmat själv som hon ratade till förmån för burkarna, men Knut är tvärtemot, vilket är ju kul att han gillar min hemlagade mat