Hej allihop!
Har precis lämpat av Alida på förskolan, första dagen idag, natten till igår vart hon så hostig och fick dåligt med sömn så då fick hon stanna hemma, men hon verkade mk.t bättre idag så idag får hon gå. Imorgon ska hon få vara hos sin mormor när jag & Knut åker till stan och roar oss
Nästa helg ska vi på fest och lämna bort båda barnen hos farmor & farfar. Lite nervöst är det ju eftersom Knut är en riktig"amningsbebis"fortfarande och är måttlgit förtjust i välling,gröt & smakisar, skulle det krisa får jag väl åka hem till dem & amma,för dom bor ganska nära där festen ska hållas.
Amber & Barbella- Låter mysigt med biobesök, är grymt sugen på att se den filmen, har läst alla böckerna och de var ju såå bra och första filmen var ju bra ochså.
TinaLisa - Säger som flera andra, säg som det är att du vill veta både bra & dåligt. Som personal tycker jag det är jättebra att få veta om det är något jag missat så man kan bli bättre på det.
Skojsan - Tråkigt med bakslag, tror ochså det kanske är en trygghet, har ni pratat med personalen på förskolan om det, vad säger de?
Barbella - Vet precis vad du menar ang, Max nätter. Knut har börjat krångla och vaknar flera ggr/natt och då duger bara bröstet så nu i snart en vecka har jag nog ammat allt från 2-4 ggr/natt,har även testat 5mm, men är livrädd för att ALida ska vakna speciellt när jag är ensam med barnen,
Dagtid är man helt slut och tyvärr går det ut över Alida
Inte så roligt för henne med en grining & trött mamma. Som grädde på moset var C borta på jobbresa från igår till idag och nästa vecka är han borta mån-tors. Hoppas på att syrran har det lugnt i skolan så hon kan komma och sova över. När mamma har varit här och hjälpt till att natta Alida har det inte funkat alls och då älskar Alida sin mormor, men med Gita har det funkat.