• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    Indratvillingmamma skrev 2009-10-12 20:16:36 följande:
    Men du, nu kikade jag i din presentation och på dina bilder, mina pojkar går ju på samma avdelning som din äldsta. Kul.
    Jaså vad kul Vad heter dem då?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Indratvillingmamma

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-12 20:50:43 följande:

Jaså vad kul Vad heter dem då?
    Hugo och Adam
  • Leos och Vincents mamma
    Indratvillingmamma skrev 2009-10-12 20:52:11 följande:
    Hugo och Adam
    Ja, då vet jag ju exakt vilka de är Leo leker ju jättemycket med dem.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    guided skrev 2009-10-12 20:21:52 följande:
    Hej hej igen!Jäklar vad ni var aktiva här! :) Hinner inte med i tråden riktigt. Mååånga inlägg att läsa för att "komma ikapp".Hur många är det som är aktiva här? Ni kanske redan har haft en presentation av varandra..? Jag kan i alla fall berätta att min trollunge nu kan sitta helt själv! :)
    jag är aktiv till och från.har fullt upp på dagarna med barn och hundar och min stora hobby som är att sy barnkläder mm
  • guided
    Familjetrollet skrev 2009-10-12 21:18:18 följande:
    jag är aktiv till och från.har fullt upp på dagarna med barn och hundar och min stora hobby som är att sy barnkläder mm
    Hur många barn har du? O vad är det för hundar du har?
    Jag var hundägare tills för ett litet tag sen, då jag tog bort min hund. Hon var 10,5 år gammal o kroppen orkade inte längre. Det är det svåraste jag gjort i mitt liv tror jag. Usch. :(
  • LittleMee

Familjetrollet: Jätte fina klänningar du har lagt ut. Har också köpt Räv-tyget från Ikea som ska sys upp till gardiner i hans nya rum.

• Marayah

Asså, hur var de med fika??? Är det bara jag, familjetrollet och Becka som e intresserade av fika??? Malin vill oxå med men hon kan bara på fredag om vi ska ta nån av de dagar jag skrev..

• Indratvillingmamma
    Marayah skrev 2009-10-12 21:54:11 följande:
    Asså, hur var de med fika??? Är det bara jag, familjetrollet och Becka som e intresserade av fika??? Malin vill oxå med men hon kan bara på fredag om vi ska ta nån av de dagar jag skrev..
    Jag är gärna med och fikar fast jag jobbar på dagtid mån-fre. Fikar ni dagtid eller kvällstid?
  • Indratvillingmamma

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-12 20:59:12 följande:

Ja, då vet jag ju exakt vilka de är Leo leker ju jättemycket med dem.
    Dom pratar jättemycket om Leo hemma. Förra veckan när dom var hemma ons-fre så sa dom på söndagen att nu ville dom inte vara hemma mera för nu ville dom till förskolan och leka med Leo.
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-10-12 21:54:11 följande:
    eventuellt kanske jag kan vara med på fika...
Svar på tråden vi i linköping 1