• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Indratvillingmamma

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-14 10:04:22 följande:

Jag kan i stort sett alla em/kvällar, men inte fredag eftermiddagar eftersom sambon slutar 16 o sen är em helig för våran familj
    Fredagsmys som dom säger i reklamen. Vi har glass på fredagar. Det är barnen väldigt noga med att vi inte ska missa.

Tänkte om våra barn skulle träffas och leka lite? Har ni några planer för helgen? Vi har inga planer alls för denna helg så vi är öppna för förslag. Nästa helg har vi uppbokad.
  • Marayah

Så för de som vill fika: Ikano kl 12 fredag!? Nån måste ju dra lite i't så de blir någe....

24:e denna månad får de som vill k0mma på krydd/ljusparty.

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-10-14 19:02:21 följande:
    Så för de som vill fika: Ikano kl 12 fredag!? Nån måste ju dra lite i't så de blir någe.... 24:e denna månad får de som vill k0mma på krydd/ljusparty.
    kan inte den tiden.men på ljuspartyt kommer jag
  • Firstandhappy

precis tillbringat de senaste 20 minutrarna med att kopiera alla gamla betyg o kursintyg... faaaan va saker man har läst egentligen...

• Mizzz
    Så för de som vill fika: Ikano kl 12 fredag!? Nån måste ju dra lite i't så de blir någe.... 24:e denna månad får de som vill k0mma på krydd/ljusparty.