• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    Mizzz skrev 2009-10-14 21:16:57 följande:
    Haha, jag vet inte ens om jag har pappret kvar från den medicindelegering som jag hade på sommarjobbet
    Jag i ett nötskal att spara på precis allt KAN ju vara bra att ha nångång i framtiden
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-14 21:19:04 följande:

Jag i ett nötskal att spara på precis allt KAN ju vara bra att ha nångång i framtiden
    Ja, visst, om inte annat för att elda nån dag när man fryser
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-14 21:19:04 följande:

ja jag har nästan alla papper kvar med, allt från orginalbetygen från grundskolan till intyg från jobb o delegeringar o kursintyg från universitetet och allt fan vad det heter, är nog bara från det jag har nu som jag inte har når...än..
  • Leos och Vincents mamma
    Mizzz skrev 2009-10-14 21:25:10 följande:
    Ja, visst, om inte annat för att elda nån dag när man fryser
    Ja precis..du ser
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah

Ser ut som de flesta kan bättre nästa fredag. Men jag o Anna ska i vilket fall ut på ikano o Shoppa.

Mizzz skrev 2009-10-14 21:05:02 följande: