• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-18 14:45:24 följande:
    Ha ha... små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer.
    helt rätt sagt
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-18 13:54:14 följande:
    jag har hittat lite barnvagns fynd på tradera, en splitt ny sittdyna för 153 kr och en åkpåse som matchar färgen på vagnen förr 520 och då är 100 kr på frakt..
    vad kul.vad för vagn har lille prinsen nu?
    LittleMee skrev 2009-09-18 14:45:24 följande:
    Ha ha... små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer.
    haha.igår fick både maken och jag nog.när stora tösen illvrålade efter ett par byxor på ikano.hon gallskrek,kröp på golvet och tårarna bara spröt!
    ett nej är ett nej så hon fick gott ha sitt långa utbrott.vi struntade i att folk glodde.barn måste ha gränser.
    maken blev så arg att han skrattde till sist när tösen var som mest förbannad
    man kan inte få allt som man vill ha
  • Marayah

Playmate: Ska se vad jag kan skrapa fram. Men ja tror att alla kläder e kvar i åtvid fortfarande. Dom har ju gått runt där nere.

MyPlace: Jahaa, ska du ha Halebop. Bra val!!!!! Har jag med. Då ringer vi ju gratis till varandra.

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-09-18 15:39:04 följande:
    Playmate: Ska se vad jag kan skrapa fram. Men ja tror att alla kläder e kvar i åtvid fortfarande. Dom har ju gått runt där nere. MyPlace: Jahaa, ska du ha Halebop. Bra val!!!!! Har jag med. Då ringer vi ju gratis till varandra.
    halebop hade vi när de kom ut på marknaden.gillade dem inte då de tog betalt för en massa tjänster då.

här har jag telia och telenor
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 15:34:37 följande:
    haha.igår fick både maken och jag nog.när stora tösen illvrålade efter ett par byxor på ikano.hon gallskrek,kröp på golvet och tårarna bara spröt! ett nej är ett nej så hon fick gott ha sitt långa utbrott.vi struntade i att folk glodde.barn måste ha gränser. maken blev så arg att han skrattde till sist när tösen var som mest förbannad man kan inte få allt som man vill ha
    Brio bara köpt ny klädsel , kompis hitta på blocket sålde en affär ut för 400 kr, grannen var såååå sugen på min röda klädsel till sin tjeja så hon köpte de för 500 kr....

finns bild i galleriet la ditt de nyss
    Marayah skrev 2009-09-18 15:39:04 följande:
    Playmate: Ska se vad jag kan skrapa fram. Men ja tror att alla kläder e kvar i åtvid fortfarande. Dom har ju gått runt där nere. MyPlace: Jahaa, ska du ha Halebop. Bra val!!!!! Har jag med. Då ringer vi ju gratis till varandra.

aha!!! faaan så gött du, har 2 mössor och 1 hatt här, ska ja ge de till twinsen?? köpte på mig ööö några mössor i stan sist..
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-18 15:44:11 följande:
    Brio bara köpt ny klädsel , kompis hitta på blocket sålde en affär ut för 400 kr, grannen var såååå sugen på min röda klädsel till sin tjeja så hon köpte de för 500 kr....finns bild i galleriet la ditt de nyss
    oj vad billigt.klädslar brukar kosta 1000 tals kronor.då kikar jag i ditt galleri.här är det bara retrovagnar,retrosaker som kommer och går*skratt*
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-18 15:44:11 följande:
    Brio bara köpt ny klädsel , kompis hitta på blocket sålde en affär ut för 400 kr, grannen var såååå sugen på min röda klädsel till sin tjeja så hon köpte de för 500 kr....finns bild i galleriet la ditt de nyss
    den klädseln är så snygg.villka härliga smile arvid gör.han liknar alma bus med sina busiga smile
  • Marayah
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 15:42:47 följande:
    halebop hade vi när de kom ut på marknaden.gillade dem inte då de tog betalt för en massa tjänster då.här har jag telia och telenor
    Ja tycker att de e Telia som tar massa mer än va som behövs. ;) Nu har ju Halebop tagit bort de där att du måste ringa för 49 kr per månad för att få ringa billigt till andra med Halebop. Nu får man gratis sms i 30 dagar när man fyller på med 200 eller mer.

Malin: Allt som e från oss kan du skicka dit bort.
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 16:00:09 följande:
    oj vad billigt.klädslar brukar kosta 1000 tals kronor.då kikar jag i ditt galleri.här är det bara retrovagnar,retrosaker som kommer och går*skratt*
    ja på bbp tar de 1800 för en ny.. hihi snodde med mig en emmaljunga 99-00 hem från kompisen i helgen när vi var där och hämta vinter kläder åt Alma, låna den ett tag de är ju så sköna att köra ..
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 16:04:35 följande:
    den klädseln är så snygg.villka härliga smile arvid gör.han liknar alma bus med sina busiga smile
    japp visst är den
    Marayah skrev 2009-09-18 16:05:51 följande:
    Ja tycker att de e Telia som tar massa mer än va som behövs. ;) Nu har ju Halebop tagit bort de där att du måste ringa för 49 kr per månad för att få ringa billigt till andra med Halebop. Nu får man gratis sms i 30 dagar när man fyller på med 200 eller mer. Malin: Allt som e från oss kan du skicka dit bort.
    halebop verkar bättre nu som sagt..

ok, då gör ja de vet du
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-09-18 16:05:51 följande:
    Ja tycker att de e Telia som tar massa mer än va som behövs. ;) Nu har ju Halebop tagit bort de där att du måste ringa för 49 kr per månad för att få ringa billigt till andra med Halebop. Nu får man gratis sms i 30 dagar när man fyller på med 200 eller mer.Malin: Allt som e från oss kan du skicka dit bort.
    okej.funkar de fortfarande i telialåsta mobiler?
    MyPlace skrev 2009-09-18 16:13:33 följande:
    ja på bbp tar de 1800 för en ny.. hihi snodde med mig en emmaljunga 99-00 hem från kompisen i helgen när vi var där och hämta vinter kläder åt Alma, låna den ett tag de är ju så sköna att köra ..

japp visst är den

halebop verkar bättre nu som sagt..ok, då gör ja de vet du
    ja de gamla emmaljunga vagnarna är kanon.
    nä nu har gubben min rymt*skratt*han skulle bara sätta upp en trampolin på jobbet.ja se män
Svar på tråden vi i linköping 1