• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-18 14:45:24 följande:
    Ha ha... små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer.
    helt rätt sagt
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-18 13:54:14 följande:
    jag har hittat lite barnvagns fynd på tradera, en splitt ny sittdyna för 153 kr och en åkpåse som matchar färgen på vagnen förr 520 och då är 100 kr på frakt..
    vad kul.vad för vagn har lille prinsen nu?
    LittleMee skrev 2009-09-18 14:45:24 följande:
    Ha ha... små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer.
    haha.igår fick både maken och jag nog.när stora tösen illvrålade efter ett par byxor på ikano.hon gallskrek,kröp på golvet och tårarna bara spröt!
    ett nej är ett nej så hon fick gott ha sitt långa utbrott.vi struntade i att folk glodde.barn måste ha gränser.
    maken blev så arg att han skrattde till sist när tösen var som mest förbannad
    man kan inte få allt som man vill ha
  • Marayah

Playmate: Ska se vad jag kan skrapa fram. Men ja tror att alla kläder e kvar i åtvid fortfarande. Dom har ju gått runt där nere.

MyPlace: Jahaa, ska du ha Halebop. Bra val!!!!! Har jag med. Då ringer vi ju gratis till varandra.

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-09-18 15:39:04 följande: