• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

fy faan idag är ingen bra dag., vart klippt slut efter promenaden neråt , har iallafall betalat åkpåsen så väntar med spänning tills den kommer ..

Ska väll laga lite mat , lätt som soppa blir de idag, Arvid har redan ätit, Alma sover Olivia har en kompis hemma och Liam är ute och cyklar..

• Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-18 13:46:25 följande:
    fy faan idag är ingen bra dag., vart klippt slut efter promenaden neråt , har iallafall betalat åkpåsen så väntar med spänning tills den kommer ..Ska väll laga lite mat , lätt som soppa blir de idag, Arvid har redan ätit, Alma sover Olivia har en kompis hemma och Liam är ute och cyklar..
    det låter som en bra dag.här är det rena sommarvärmen ute.jag försöker hitta några fynd på T .men ack så svårt det är

här inväntar jag på att gubben ska komma så vi kan käka på max
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-18 13:51:22 följande:
    det låter som en bra dag.här är det rena sommarvärmen ute.jag försöker hitta några fynd på T .men ack så svårt det är här inväntar jag på att gubben ska komma så vi kan käka på max
    jag har hittat lite barnvagns fynd på tradera, en splitt ny sittdyna för 153 kr och en åkpåse som matchar färgen på vagnen förr 520 och då är 100 kr på frakt..
  • LittleMee