LittleMee skrev 2009-09-18 14:05:47 följande:
Puh. Bråkade med Maxen halva förmiddagen för han vägrade sova. Blev less till slut så jag tänkte att då får det vara, han fick gnälla bäst han ville för att han var övertrött. Nu badade vi precis och det var så roligt att klä på en trasdocka. Han var helt slut och brydde sig inte om när jag drog tröjan över huvudet, klippte naglarna och vände på honom fram och tillbaka. Nu ska det bli intressant att se hur länge han sover .
Bra att han lär sig det där nu! När han blir ungdom och vuxen så kommer han behöva vetskapen om vad som händer om man inte sover som man ska. Tala om för honom att han kommer känna sig mer än dubbelt så trött om han blir bakis i framtiden. haha ;)
Familjetrollet skrev 2009-09-18 13:46:19 följande:
huga,ryser när jag ser honom.han står ju överallt och bara stirrar.jag brukar skoja om att han ser ut som en teorrorist.barnen är rädda för honom.han kan ju stå i samma hörn i timtal tyvärr inte.men jag kan se om jag har nått kvarglömt
Jo, det är lite lustigt att se honom på ett ställe och flera timmar senare återvända och se honom stå kvar på exakt samma fläck. Har dock aldrig känt obehag; har alltid känt att han är ofarlig, bara lite smålustig. Ibland tittar han ju inte på något alls; bara står där. När han dör så måste vi göra en staty av honom, så man känner igen sig i stan. :D Skulle kännas tomt och ensamt annars.