Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

modestyclara skrev 2009-09-28 19:51:17 följande:
    Jag har fått uppgiften att det inte går att få just den gamla rosa från bugaboo längre?
    Så långt lagret räcker....den är kanske slut nu..... men man kan säkerligen beställa den som en lös suffla? Har du testat det?
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2009-09-28 20:49:44 följande:
    girafffen! *dreggel*
    Jag har bestämt mig för brun topp och giraffen...... *slurp* det är min must have just nu....Den bruna toppen har jag redan sedan innan.
  • Stargirl
    Mammatilltretroll skrev 2009-09-29 09:12:47 följande:
    Hej hopp!Missades eller ignorerades mitt inlägg tidigare? Tråden rullar så snabbt så man kanske missar lätt..?Jag har en skötväska som jag älskar och vill behålla, kommer inte ihåg märket, men det är som en lång axelrem man hänger över styret och den glider liksom ner hela tiden..Finns det några krokar att köpa till som man kan hänga väskor på?Och var köper man vinterhjul billigast?Jag betalade 7500 för en Cam som är köpt för 3 månader sen, garanti och kvitto kvar, grå bas och rosa canvas som var använd bara de få veckor vagnen var rullad ute. Ingick gjorde sittdel som alltså var använd typ 5 gånger, oanvänd och inplastad liggdel med madrass, oanvänd Denomsuflett, rött fleecetopset i superskick och en ny rosa Bugga åkpåse.Visst var väl det ett kap för 7500?Nu funderar jag bara på var jag säljer det jag inte vill ha bäst? Och vad är rimligt i pris för? Och hur länge brukar man få ligga ute med annons innan någon nappar?Bugaboo rosa åkpåse använd 1 gångRött topset i fleece i superskickDenimsuflett oanvänd
    Snöhjulen kostar lika överallt. Så där kan du nog inte göra ngt kap.....om du inte hittar på Tradera.
    Varför lägger du inte upp grejerna på Tradera med reservationspris?
    Åkpåsen kan du ju få runt 700-800 för (tror jag)
    Rött Fleece set kanske runt 400-600
    Denimsuffla kanske 300-400 kr?

Jag är ingen expert på priser men detta är vad jag tror.
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 09:29:51 följande:
    hej hej behöver lite smakråd av er exsperter då sambon bara suckar åt mig Jag har brun bas med sandtopp från början, till vintern är det tänkt PF skury med den olivgröna åkpåsen till....men nu funderar jag på en åkpåse till & byta med är det super trist med en brun åkpåse till sandtoppen eller ska jag köpa en brun topp & en rödåkpåse
    Brun topp och en röd åkpåse!!! Det är snyggt! Eller brun topp och klarblå åkpåse *slurp* Eller brun topp och giraff åkpåse hahahaaa
  • Stargirl
    LillaMiss Piggy skrev 2009-09-29 11:16:26 följande:
    Gillar ni den nya Buggan? www.blocket.se/goteborg/Bugaboo_Limit_Edition... Förutom färgen har den fått nya funktioner?Hur tror ni buggan kommer se ut om 5 år? Ändringar?
    Nej det är bara en limited edition på den vanliga modellen av Bugaboo Cameleon.
    Det ska komma två nya modeller nästa år enligt Bugaboo. Alltså två vagnar utöver Cameleon och Bee.
  • Stargirl
    LillaMiss Piggy skrev 2009-09-29 11:41:20 följande:
    Ja, med svartmålad chassi. Vet inte om jag gillar det. Spännande med två nya vagnar! När kommer dom ut? September nästa år?Åter till buggan...tror ni den kommer förändras nåt dom närmaste åren?
    Jag tror inte Cameleon kommer att ändras så mycket. Den är nog och förblir en klassiker. Det finns ju så många kopior att jag tror Bugaboo gör sig en björntjänst om de ändrar för mycket.
  • Stargirl
    jippy skrev 2009-09-29 12:47:51 följande:
    Känns som skiphop aldrig kommer med nya färger/modeller! Om du hade en camo för 6 år sedan, känns det ju inte så hett nu.... Shit vad svårt det är med skötväskor. Jag kommer aldrig kunna bestämma mig! 
    Det har du rätt i. Samma skit sedan 2003.
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-09-29 12:56:57 följande:
    Har aldrig tänkt tanken att ha en camo-nånting.
    Aaaaah....men då hade du säkert ingen nyfödd 2003? Det var hett med camo det fanns lixom inte alls. Skip*Hop fanns inte ens i Sverige då. Importerade från USA så het jag var lr hur......hade en Teutonia Mistral dessutom *vill ha* NOT
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-09-29 13:05:41 följande:
    Nope. Jag har alltid vägrat Camo. *före min tid* *kröner* Fast jag tror Modesty också kasat omkring med en Knorr... *skvallrar*
    Du har ju haft en Brio så kasta inte sten i glashus *s*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19