Mammatilltretroll skrev 2009-09-29 09:12:47 följande:
Hej hopp!Missades eller ignorerades mitt inlägg tidigare? Tråden rullar så snabbt så man kanske missar lätt..?Jag har en skötväska som jag älskar och vill behålla, kommer inte ihåg märket, men det är som en lång axelrem man hänger över styret och den glider liksom ner hela tiden..Finns det några krokar att köpa till som man kan hänga väskor på?Och var köper man vinterhjul billigast?Jag betalade 7500 för en Cam som är köpt för 3 månader sen, garanti och kvitto kvar, grå bas och rosa canvas som var använd bara de få veckor vagnen var rullad ute. Ingick gjorde sittdel som alltså var använd typ 5 gånger, oanvänd och inplastad liggdel med madrass, oanvänd Denomsuflett, rött fleecetopset i superskick och en ny rosa Bugga åkpåse.Visst var väl det ett kap för 7500?Nu funderar jag bara på var jag säljer det jag inte vill ha bäst? Och vad är rimligt i pris för? Och hur länge brukar man få ligga ute med annons innan någon nappar?Bugaboo rosa åkpåse använd 1 gångRött topset i fleece i superskickDenimsuflett oanvänd
Snöhjulen kostar lika överallt. Så där kan du nog inte göra ngt kap.....om du inte hittar på Tradera.
Varför lägger du inte upp grejerna på Tradera med reservationspris?
Åkpåsen kan du ju få runt 700-800 för (tror jag)
Rött Fleece set kanske runt 400-600
Denimsuffla kanske 300-400 kr?
Jag är ingen expert på priser men detta är vad jag tror.