Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

Shoegirl skrev 2009-09-29 13:32:40 följande:
    Happy... *fnys*Jag hade en kombi!  Inget hindrade min framfart med den!Värsta stridsvagnen. Men fjädring hade den. Var väl därför jag fick tokont i axlarna av att svänga med den.
  • Stargirl
    AsfaltsBlomma skrev 2009-09-29 13:53:39 följande:
    Någon här som vet om axelskydden till selen på Cameleon går att köpa separat? Kanske t o m någon butik som har såna inne?
    Tror inte ngn har dem på lager men allt kan man köpa som en reservdel.
  • Stargirl
    AsfaltsBlomma skrev 2009-09-29 14:23:16 följande:
    Ok, tack. Jag hörde med en butik som säljer Bugaboo och informationen jag fick av dem var att jag ska maila direkt till Bugaboo och uppge serial.nr och var/när jag köpt vagnen. Tyckte detta lät lite väl invecklat för en sån liten reservdel och dessutom har jag gamla modellen och köpt den begagnad. Men får väl slänga iväg ett mail till dem. Tycker mig ha läst här innan om en mailadress dit man kan skriva på svenska. Någon som har den?
    Näe, det är när man behöver reklamera man gör så. Du kan inte köpa reservdelar direkt från Bugaboo. Det får du göra genom en butik. En som brukar inte ha ngt emot att göra det är kidzshop.se kolla med dem.
  • Stargirl
    Noas mamma skrev 2009-09-29 16:25:10 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 15:38:57 följande: åh *gråter* nu ångrar jag att jag köpte denim
    Gör du? Denim som är snyggare än marin (enligt mig)
  • Stargirl
    jippy skrev 2009-09-29 18:02:31 följande:
    Fröken Småland: Har du alltid så städat och fint hemma?! 
    Har inte du det? Det är ett krav för att få äga en Bugaboo. Man måste se perfekt ut och ha ett perfekt hem. Annars representerar man inte Bugaboo på rätt sätt
  • Stargirl
    Bellbox skrev 2009-09-29 18:10:02 följande:
    Ja ni vet väl att det finns en BMI-gräns för Bugga-innehav?Här är det inte barnets maxvikt som gäller *tror det har något med garantin också att göra mummel mummel*
    Ja och perfekt hy och små fötter (på mamman alltså) jag var helt klart på gränsen med mina st 39 fötter. Det var inte uppstakkat. Men jag fick dispans.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 18:21:19 följande:
    Inte?
    WOW!!! Helt fantastiskt. Vilken samling.
  • Stargirl
    MammatillO skrev 2009-09-29 19:31:02 följande:
    Vad tror ni om Denim bas och hela kittet med denim och röd åkpåse
    Snyggt! Denim är även snygg med orange åkpåse.
  • Stargirl
    SeriousGangBang skrev 2009-09-29 20:15:14 följande:
    lyfter ni vagnarna uppför trappor eller hur bär ni er åt?
    Är det en trappa så drar jag upp den som vanligt. Är det flera så håller jag under snapfästena. Men behöver inte göra det så ofta. Man kan oxå dra ut handtaget till max om man vill.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-10-01 07:26:53 följande:
    Jag är inte duktig på bilstolarna alls eftersom jag aldrig använt stol + vagn men ger mig på din fråga ändå . Såvitt jag vet så har inte Bugaboos (takadas) babyskydd någon klickbas? Däremot finns det ju adaptrar att sätta på vagnen men det var väl knappast det du efterfrågade?Takada och Bugaboo är visst inte helt överens om produktionen så frågan är hur det kommer att bli med deras samarbete i framtiden.
    Jag har hört att Takata och Bugaboo är i tvist och har stoppat allt samarbete så det kommer inga fler bilstolar från Bugaboo. Inte i samarbete med Takata iaf.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19