• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Vickan I
    modestyclara skrev 2009-10-01 21:00:06 följande:
    Vickan I skrev 2009-10-01 20:58:34 följande: men då är det ju skumt att det inte är nåt med! probatum est!
    panzermensch skrev 2009-10-01 20:58:57 följande:
    "Bastyget är i snygg denim och det innefattar både sittdel,liggdel,varukorg och toppset(liggdelslock,suflett och skräddarsydd sittdels klädsel)"Så står det på KZ hemsida så ska ju vara sittdelstyg med? Så antar jag
    Ah där ser man. Då får jag ringa dem imorogn och säga att det fattas och att det fattas för fler personer tydligen!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Vickan I
    panzermensch skrev 2009-10-01 21:07:35 följande:
    *messar J och kollar upp åt er*
    Vilken pärla {#lang_emotions_flower}
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • modestyclara
    panzermensch skrev 2009-10-01 21:09:22 följande:
    har ju henne på mobilen
    sluta hålla J upptagen så hon hinner blogga nåt. Är sån torka där och på fler ställen *hintar*
  • panzermensch
    modestyclara skrev 2009-10-01 21:13:48 följande:
    sluta hålla J upptagen så hon hinner blogga nåt. Är sån torka där och på fler ställen *hintar*
    började på mitt inlägg igår.. sen tog det stopp.. har kommit 3 rader vad ska man blogga om? Förslag? *hint*
  • modestyclara
    panzermensch skrev 2009-10-01 21:14:35 följande:
    började på mitt inlägg igår.. sen tog det stopp.. har kommit 3 rader vad ska man blogga om? Förslag? *hint*
    jag vill veta mer om det som komma skall, details, både om bröllop och det andra
  • Joddan
    panzermensch skrev 2009-10-01 21:14:35 följande:
    Var inne på din blogg och läste lite... HUR HUR HUR har du gått ner 20 gripande kilo sedan i maj!??!?!?! Det är ju helt fantastiskt!

Jag längtar tills jag slutar amma så jag kan börja ta tag i fläsket... (har iaf gått ner 19 kilo sen min förlossning i mars med en viktuppgång på 11 kilo )
  • panzermensch
    Joddan skrev 2009-10-01 21:22:52 följande:
    Var inne på din blogg och läste lite... HUR HUR HUR har du gått ner 20 gripande kilo sedan i maj!??!?!?! Det är ju helt fantastiskt! Jag längtar tills jag slutar amma så jag kan börja ta tag i fläsket... (har iaf gått ner 19 kilo sen min förlossning i mars med en viktuppgång på 11 kilo )
    Cambridge och träning
    Dock slarvat hårt nu en vecka snart så ska ta mig i kragen i morrn
    modestyclara skrev 2009-10-01 21:15:46 följande:
    jag vill veta mer om det som komma skall, details, både om bröllop och det andra
    *börjar skriva*
  • Joddan
    panzermensch skrev 2009-10-01 21:24:27 följande:
    *börjar skriva*
    Aaaaah har du kört ren kur och sedan kombinerad eller hur har du gjort?
    För några år sedan körde jag ren kur i 3 veckor... Gick ner 15 kilo! Samma dag som min "upptrappning" skulle börja köpte jag en pizza för jag var så sugen och så gick jag upp... och uppp.. och ja. 25 kilo plus!

BLÄÄÄÄ!

Man kanske kan köra någon påse CB om dagen trots att man delammar???
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19