• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Joddan skrev 2009-10-13 20:56:09 följande:
    Kan man hänga Bee-sufletter i torkskåp??????????????????????????????? Står bara att man inte får tumla i inst.boken... Har hängt en tidigare men vill inte hänga den i tvättstugan över natten....!!!!!!!
    Inte enligt instruktion och jag skulle inte göra det.
    Alla plastmaterial åldras av värme.
    My sugar is raw
  • Senap
    SeriousGangBang skrev 2009-10-14 11:17:31 följande:
    Den gula åkpåsen med giraffen på.. skär det sig för mycket med den oranga basen? en ny för 900, det är ganska bra nedsatt va ?
    Oh! Vilket bra pris. Kolla med Modesty. Hon har både en orange bas och giraffpåsen.
    Eller kanske Frk Småland.
    My sugar is raw
  • Senap
    Nannie skrev 2009-10-15 09:42:08 följande:
    Hej!  Har en liten fråga till er Bugabookunniga som jag hoppas ni kan svara på. Jag har en Frog med en trasig ram som jag behöver byta ut. Kan jag köpa en Cameleon-ram i stället (har ett Cameleon-chassi) eller kommer det se helknasigt ut med sittdelsbasen med tanke på att den är lite längre. Det gör ju inget om det blir ett litet glapp mellan tyget o ramen, bara det inte blir alltför stort och ser konstigt ut! Är det nån som vet hur det blir? //Nannie
    Frogtyget passar inte på Cam-ram. Cam-ramen är 5 cm längre än Frog så du kan inte fästa öljetterna på ramen. Kan du fästa dem så sitter ju inte barnet säkert.

Men du kan ju så klart ha Cam-tyget på Camramen som du sedan sätter på ett Frog-chassi.
    ({#lang_emotions_sunny}-klart )
    My sugar is raw
  • Senap

[Skvaller-tag]

För dem som är sugna på en butiksny Frog så ska tydligen ett fåtal Frogar säljas i butik nu under hösten. {#lang_emotions_tongue_out}
    Grå/marin Frog + marin åkpåse och parasoll i ett paket för bara 7500:- 

Kanonpris tycker jag. Så är man sugen så kanske man ska försöka boka en redan nu.
    *dregglar ymnigt*

(ingen annons för jag har ingen Frog att sälja. Jag har faktiskt ingen Frog alls. {#lang_emotions_cry})

My sugar is raw
  • Senap
    Nannie skrev 2009-10-15 10:31:21 följande:
    Tack för svaren, då vet jag   Om bara öljetterna hade passat på ramen så hade det ju kanske funkat. Men det är alltså så att tygbaserna är olika långa upptill så att öljetterna hamnar fel. Inte att den sista biten där man har fötterna är kortare? Men ja, jag får kika efter en Cameleon sittdelsbas. Känns så onödigt bara att behöva byta den med för den som jag har är så himla fin, ser helt ny ut.
    Köp en Frogram?
    My sugar is raw
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-10-15 10:55:12 följande:
    Vet du vem som säljer dessa? Utvalda butiker eller är det alla? En ny frog kostade ju utan tillbehör 7500 när de såldes 2004 i Sverige.
    Tror det blir några utvalda.
    Kidz är ju bra och brukar vara på hugget så de får nog.
    My sugar is raw
  • Senap
    Shoegirl skrev 2009-10-15 10:06:31 följande:
    Grå/marin Frog + skötväska + marin åkpåse och parasoll i ett paket för bara 7500:- 
    *rättar*
    My sugar is raw
  • Senap
    Miss Boring skrev 2009-10-15 12:28:26 följande:
    Så spännande! Tyvärr behöver jag ju ingen Kan omöjligt köra tre Frogar på en gång Men det är alltså med både sitt- och liggdel? Vad är anledningen till denna försäljning?
    Jag fattade det som att det är kompletta Frogar.
    Eum.. Anledningen får du fråga Bugaboo om.
    My sugar is raw
  • Senap
    Miss Boring skrev 2009-10-15 12:33:51 följande:
    Ja, det kunde man ju göra...... Men kanske är någon här inne som har hört ngn mer info?
    Vad jag vet så ska inte Frogen återlanseras så jag gissar på  att det är en tillfällig grej.
    För att bli av med de sista Frogarna?
    My sugar is raw
  • Senap
    Miss Boring skrev 2009-10-15 13:01:59 följande:
    De ska bort även i USA eller? Tycker de borde göra en ny vagn, lika skön att köra som Frog, men lika snygg och rolig som Cam. Gärna lika lång ram som Cam om möjligt. Vad ska den heta då? "Lizard"? "Snake" kanske för att den är så lätt att svänga? *villig att ta anställning på Bugaboos utvecklingsavdelning a.s.a.p*
    Ska de bort i USA?
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19