• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

modestyclara skrev 2009-10-19 17:38:56 följande:
    Jag tycker att suffletten sitter perfekt nu när man har åkpåse på, annars är det ju mest sittdelstyget som man ev kan störa sig på...
    *bokar studiebesök*
    My sugar is raw
  • Senap
    Allrona skrev 2009-10-19 17:27:38 följande:
    Är det någon som vet vart man kan få tag på en billig suflett. Har letat på blocket och tradera ett tag men jag tycker priserna lätt sticker iväg. Jag vill ha en suflett som är lite sliten som jag kan ha när vi ska åka till solen en månad i vinter. Risken är ju att den blir solblekt där så jag vill inte köpa en ny. Detta är alltså ingen annons utan en allmän fråga.
    Jag har haft en solskyddsfilt liggande mellan sufflett och handtag som solskydd när vi varit i Spanien. Men det gjorde ju även att suffletten inte blev solblekt alls. *tips*
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-19 17:44:31 följande:
    ja gör det, jag har typ skoflicke-abstinens tror jag
    My sugar is raw
  • Senap
    Asereht skrev 2009-10-21 09:07:10 följande:
    Finns det någon bra webbutik där man kan hitta Frog klädsel delar? Eller är det bara att leta beggat som gäller?
    kidz har väl?
    My sugar is raw
  • Senap
    Greksmurfen skrev 2009-10-22 17:37:34 följande:
    OJ.....kan man begära samma för fleece??...tro två av dem ja har e fleece..
    nej, fleece är inte lika poppis
    My sugar is raw
  • Senap

Jag tror det är ett skämt eller att någon hatar någon.

My sugar is raw
  • Senap
    BiimBiim skrev 2009-10-24 10:46:03 följande:
    Hej! En fråga.. Jag har en bugaboo cameleon nu som jag är sååå nöjd med. I december ska jag åka till egypten och då är min prinsessa lite mer än 5 månader. Har funderat lite på en bugaboo bee. Vad tycker ni? Är hon för liten för den då? Är buggan lika smidig som bee? Ge gärna lite tips :)
    Bee är smidigare att köra tycker jag - men den har sämre fjädring än Cam. Bättre än en vanlig sulky dock.
    Jag tycker den är perfekt som resevagn för både små och större barn. Du kan ju ha henne emot dig. Ha fullt liggläge. Bra täckande sufflet. Och du kan montera (vissa) babyskydd på om du vill.
    Köp/sy en dyna bara så sitter hon mjukt.
    My sugar is raw
  • Senap
    StaffenAssar skrev 2009-10-26 19:29:09 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-26 15:22:27 följande: Japp, du har hängt med alldeles utmärkt Nu funderar jag lite på en begagnad brio sing *gömmer mig under bordet* Tycker han sitter bra i den också, och det är ju inte jag som ska köra den liksom, så köregenskaper är struntsamma...

Svär inte i tråden! {#lang_emotions_demon}
    My sugar is raw
  • Senap
    Kajsan skrev 2009-10-26 19:53:08 följande:
    Fast det blev väl inget av det? Tyvärr.
    Va?
    My sugar is raw
  • Senap
    MammatillO skrev 2009-10-26 20:38:55 följande:
    Jag älskade våran brio sing , Enda nackdelen är att den har typ noll fjädring
    Inga jäkla svordomar i tråden säger jag ju! {#lang_emotions_yell}
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19