• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    Mamisita skrev 2009-10-01 21:43:42 följande:
    Aaaah just det ja, det var så det var! Man kan ju alltid sy egna hål men frågan är om de som redan finns syns mycket och det ser fult ut ?! Hur långt upp sitter hålen, kan ju inte vara så långt upp när det är midjehöjd banden ska sitta...
    har aldrig sett det i.rl. men på min åkpåse finns hål för både sv och am och det stör inte...
  • LR75

Var på nk och klämde på nya väskan idag...men nej, jag köper den inte. Tyckte att den var alldeles för klumpig.
    Däremot så blev jag mer kär i Petunian än tidigare...så nu blir det till att spara. Fast tomten kommer ju snart...och jag har ju varit jätte snäll i år...hehe...så jag hoppas att han tar med sig en till mig.

• LR75

Ang. det där med att det var nån som ville ha bilder på när man satt på ett av vagnens hjul var nått jävla pervo som höll till på blocket.
    Läste i nån tråd här att det var fler som blivit drabbade.

• straw2008

Vickan I skrev 2009-10-01 21:39:12 följande:

Ok! Tänkte för den var vikt konstigt i påsen när den kom så extra skrynklig, men testar sätta på den och sedan blöta och sedan ånga om det inte hjälper!
    jag strök min på insidan på högsta värme, blev helt slät!

Som att stryka jeans juh, men som sagt vik den ut o in.
  • Vickan I
    straw2008 skrev 2009-10-01 22:27:07 följande:
    Vickan I skrev 2009-10-01 21:39:12 följande: jag strök min på insidan på högsta värme, blev helt slät! Som att stryka jeans juh, men som sagt vik den ut o in.
    ah ok..hmm RED är ju klädd med svart tyg på insidan....Får börja med att se om det blir bättre när den sitter på under natten .
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • straw2008

Vickan I skrev 2009-10-01 22:32:03 följande:

ah ok..hmm RED är ju klädd med svart tyg på insidan....Får börja med att se om det blir bättre när den sitter på under natten .
    Ok min var nog mörkblå påinsidan tror jag.

Men ajg skulle inte fukta den o sen sätta på den som någon rådde, alltså den formar sig efter bågarna då o liksom blir... kan inte förklara men det ser väldigt 80 tal ut!

Antingen stryla eller hoppas på att den rätar ut sig!

Är den fin din vagn ?
  • Vickan I

Ja den är jättefin . Med röd PF-påse till. Ska fota den och lägga upp, men orkar inte leta fram kameran nu. Störigt bara att sittdelstyget inte kom med .

Men nu vill man ha ny skötväska också ju hahaha.

Ok inte blöta alltså..många bud här .

• straw2008

Vickan I skrev 2009-10-01 22:45:16 följande:

Ja den är jättefin . Med röd PF-påse till. Ska fota den och lägga upp, men orkar inte leta fram kameran nu. Störigt bara att sittdelstyget inte kom med .Men nu vill man ha ny skötväska också ju hahaha.Ok inte blöta alltså..många bud här .
    Nä blöter du o sen spänner upp den så kommer den forma sig efter bågarna, det gör säkert inte canvasklädseln för den är ju helt otöjbar medens jeans är lite med formbarn, det ser då ut som en markis som suttit uppe hela sommaren...äh du fattar säkert.

Klart du gör som du vill, men varför skulle man INTE kunna stryka? DEt är ju vanligt jeans väl ?
  • Vickan I
    straw2008 skrev 2009-10-01 22:52:22 följande:
    ...det ser då ut som en markis som suttit uppe hela sommaren...äh du fattar säkert. Klart du gör som du vill, men varför skulle man INTE kunna stryka? DEt är ju vanligt jeans väl ?
    hahahaha snyggt det lät. Jo men det är väl behandlat med något, känns så iaf, typ ngt vattenavstötande. Inte bara denim rakt av liksom. Jaja vi får se, avvaktar och hoppas den rätar ut sig lite till imorgon till att börja med.
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-10-01 22:45:16 följande:
    Ja den är jättefin . Med röd PF-påse till. Ska fota den och lägga upp, men orkar inte leta fram kameran nu. Störigt bara att sittdelstyget inte kom med .Men nu vill man ha ny skötväska också ju hahaha.Ok inte blöta alltså..många bud här .
    Men sittdelstyget följer inte med. Det ingår inte i (RED) vagnen.
    Jag tror absolut du kan stryka den med en handduk emellan strykjärnet och sufflan.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19