• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Jag hade fårskinn i botten på åkpåsen idag.
    *anmäler mig själv till Soc*

My sugar is raw
  • Senap
    0709 skrev 2009-10-28 18:49:31 följande:
    Min lille blir också fyra månader snart! Dock tycker jag det finns gott om plats i liggdelen och har svårt att tro att en fyramånaders ligger bättre i sittdelen än liggdelen, eller har jag fel?
    Det beror väl på barnet! Det finns inget "one deal fits all".
    Barn med reflux ligger mycket bättre i sittdelen eftersom de får halsbränna av att ligga raklånga. De använder ofta sittdelen från start.

Jag bytte vid 5 månaders ålder med sonen eftersom han var en mycket gladare bebis i sittdelen = trivdes bättre där. Dottern är snart 5 månader och trivs än så länge bra i liggdelen. Men egentligen... vad spelar det för roll?
    My sugar is raw
  • Senap
    Shoegirl skrev 2009-10-28 18:57:50 följande:
    Det beror väl på barnet! Det finns inget "one deal fits all". Barn med reflux ligger mycket bättre i sittdelen eftersom de får halsbränna av att ligga raklånga. De använder ofta sittdelen från start. Jag bytte vid 5 månaders ålder med sonen eftersom han var en mycket gladare bebis i sittdelen = trivdes bättre där. Dottern är snart 5 månader och trivs än så länge bra i liggdelen. Men egentligen... vad spelar det för roll?
    hon är snart 4 månader *rättar*
    Fast det spelar ingen roll det heller
    My sugar is raw
  • Senap
    SeriousGangBang skrev 2009-10-29 10:11:22 följande:
    *mailar och påpekar detta enorma fel* för med en insats kan man ha bee ända från födseln tom va?
    Jag har den som komplement till Cam:en iofs. Men dottern har åkt Bee sen hon var nyfödd. Senast igår.
    My sugar is raw
  • Senap
    tezzi152 skrev 2009-10-31 08:10:48 följande:
    Kan man ha cams tillbehör till en gecko? Eller är det frogen jag tänker på?
    Tillbehören funkar till både Frog, Cam och Bee men Cam-klädseln blir lite stor på Gecko.
    My sugar is raw
  • Senap
    BamMyMan skrev 2009-10-31 10:41:09 följande:
    HUR störande är det att man inte kan reglera höjden på handtaget på frogen? Jag är 167cm och sambon är typ 185cm. Någon med erfarenhet av det?
    Jag är 168 och min sambo 188 och vi hade inga problem med det på Geckon. Sambon gick in i vagnen ibland men det var inget stort problem. Den är så lätt att köra att han gick lite snett bredvid vagnen om han ville sträcka på benen.
    My sugar is raw
  • Senap
    daphniamagna skrev 2009-11-01 08:59:51 följande:
    vad har ni för kombos?
    Jag har en Cam med sandbas.
    Toppar: svart och röd fleece. Denim. Rosa canvas. Brun och gul sommarsufflett.
    Åkpåsar: brun och röd samt en sand (hazelnut) Lodger Bunker. Och en rosa Buppa.
    *funderar om jag glömt något*
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-11-01 14:54:34 följande:
    och storksak
    *grymt sugen på en storksak*
    My sugar is raw
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-11-01 15:06:19 följande:
    Men om man vill börja med EN väska som matchar allt. Då har man alltid en som matchar basen. Sen kan man köpa olika för att matcha olika topptyger men jag tycker dte är bra att alltid ha en åkpåse och en väska som matchar basen. Då står man inte där och svä över att väskan inte matchar. Sen kan man köpa olika med tiden
    EN väska? *fattar noll* {#lang_emotions_undecided}

{#lang_emotions_innocent}
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19