• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

panzermensch skrev 2009-11-01 15:30:12 följande:
    En väska var den där mjuka fula man fick med när man köpte sin första pansarvagn. Det var då man insåg att man måste ha en snyggare. sen spårade det ur totalt
    Jag fick inte med någon väska när jag köpte pansarvagnen.
    Men det gick utför ändå.
    My sugar is raw
  • Senap
    daphniamagna skrev 2009-11-02 16:48:50 följande:
    Nyfiken, finns det nån nackdel med bugaboo? ÄRLIGT :) Orderstatus: Skickad! Jag längtar som f*n! :D Köpte vinterhjul och mugghållare idag för 450 & 165 kr.. Fynd :) (Nya i affär)
    Absolut - alla vagnar har nackdelar. Frågan är bara hur stor man upplever nackdelen.

Bugaboos nackdelar:
    Det är svårt att komma åt varukorgen när man ha liggdelen på.
    De små hjulen kan fastna i gropar/trottoarkanter mm
    Vagnen är så lätt att den kan röra sig när man åker med en busschafför med ståldojor (dvs dunkar ned gas och broms och kör som en galning)
    Den är rätt dyr

Det är de jag kommer på just nu.
    My sugar is raw
  • Senap
    Candra skrev 2009-11-03 10:37:39 följande:
    Vad är finast, svart, brun, vit eller sand?
    vad? i vilken kombo?
    My sugar is raw
  • Senap
    daphniamagna skrev 2009-11-03 20:52:27 följande:
    satt och läste lite på buagaboos hemsida och såg att alla bee-ägare skulle fått nytt till bromsen gratis. men det kanske ni redan visste?
    Jupp. Det var nyhet i April har jag för mig.
    My sugar is raw
  • Senap
    daphniamagna skrev 2009-11-03 20:57:01 följande:
    haha, ok, sorry :)
    Ingen fara.
    Vi är galna.
    My sugar is raw
  • Senap
    MrsNielsen skrev 2009-11-03 23:28:46 följande:
    Hehe,förlåt men förstår inte alls. Det vi har gjort hitills är att sätta dit hjulen,tycker att vi gör precis osm tjejen i filmen,men det klickar fan inte. Borde man sätta dit liggdelen eller spelar det ingen roll alls?
    Som Staffen säger så är det ramen som låser chassit. Sätter du dit ramen säger det klick - och chassit är fast.
    My sugar is raw
  • Senap
    Trojka skrev 2009-11-05 17:27:26 följande:
    Har efter många om och men kommit fram till att jag ska sälja buggan. Trist som fasen, men den står bara och samlar damm i nuläget. Men. Vad är vettigt rent prismässigt? Nya chassit m foamhjul. Brun bas/vit topp, vit åkpåse, vitt parasoll (+ några extrafästen), regnskydd, vinterhjul, specialuppsytt sittdelsöverdrag (gjort av skräddare) i frotté/fleece (randig flerfärgad, röd/rosa/mm). Hmm...tror det var alles. Vad är rimligt att ta för vagnen? Har ingen liggdel till. Det här är alltså ingen annons, vill bara ha hjälp med prissättningen! Tack på förhand!
    Kolla blocket. För även om du skriver att det inte är en annons så ser FL det som annonsering och kan leda till att tråden stängs.

%"¤#& Varför glömmer jag alltid att skriva det i trådstarten? *sparkar på mig själv*
    My sugar is raw
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-11-06 15:41:54 följande:
    Hahaha..... den gamla är himla hälig i färgen. Så där knallig citrongul.
    Den citrongula är kanonfin! *vet* {#lang_emotions_innocent}
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-11-06 20:24:16 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-11-06 20:00:27 följande: näpp, blått och orange är kontrastfärger och dessutom så är det ju grymt mycket snyggare än det pissgula fodret i de andra frogarna...
    Du vill bara att vagnen matchar din jobbjacka.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19