Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

SödeSara skrev 2009-09-30 22:39:17 följande:
    Vad säger ni vänner små, ska man slå till på en Bugaboo (RED) denim, fast BF inte är förens 2 april, det är juh för jäkla snyggt med svart chassi. Är så j*la kluven! Kan man köpa vagn i vecka 15? :P
    Helt klart ett dilemma. Men vill du ha den vagnen bör du köpa den nu. De lär vara slut då. Why not. Bara att slå till
  • Stargirl
    starlet skrev 2009-10-01 11:23:43 följande:
    Här hämtat min vagn! Tjoho!!!Ursäkta att den är lite skrynklig men jag har precis fått upp den ur kartongMin man sa att det svarta chassit helt klart var värt de extra pengarna (hade ju beställt en brun först) och det var ju kul att höra att även han är nöjd!
    Shit.....snyggt!!!!
  • Stargirl

Jep, dessa två är i skinn. Personligen gillar jag den svarta och bruna bättre som är både billigare och snyggare. Tycker väskorna är ursnygga. Helt klart mer moderna än väskorna som finns på marknaden....är lite trött på krimskrams. Men har ju inga skötväskebarn längre *snyft*

• Stargirl
    Onyxia skrev 2009-10-01 14:42:16 följande:
    Hittade bilden och en massa info om fakade buggor på Ebay på Bugaboos officiella facebook :)
    Hihihi...ja typiskt
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-10-01 14:57:52 följande:
    Faktiskt tycker jag de är snygga Jag som klagat på Bugaboos skötväskor innan. Med de här nya - I like!
    Jep, jag oxå. Den bruna är en riktig goding.
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-10-01 16:27:03 följande:
    Jippi nu finns min RED också att hämta ut ! Blir till å tvinga sambon att gå med när han kommer från jobbet för inte får jag med sonen i vagnen och det paketet hem själv . Eller iofs bärsele....hur ivrig är man inte hahaha.
    Vill gärna se bilder
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-10-01 22:45:16 följande:
    Ja den är jättefin . Med röd PF-påse till. Ska fota den och lägga upp, men orkar inte leta fram kameran nu. Störigt bara att sittdelstyget inte kom med .Men nu vill man ha ny skötväska också ju hahaha.Ok inte blöta alltså..många bud här .
    Men sittdelstyget följer inte med. Det ingår inte i (RED) vagnen.
    Jag tror absolut du kan stryka den med en handduk emellan strykjärnet och sufflan.
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-02 12:13:31 följande:
    Tyvärr var jag i Sthlm förr helgen, bor på Gotland =( Så jag har lite svårt att göra det i helgen, du får skriva här så fort du varit där. Jag tycker oxå det är lite kul att det bara kommer finnas få av dessa.Men sen skrev någon här att tänk om folk tror man har en kopia?Jag bor som sagt på Gotland så här är denna vagn ovanlig vilket chassi man än väljer..Å en annan grej, undrar om man kommer ha svårare att sälja denna edition på andrahandsmarknaden en dag på grund av att chassit är annorlunda?Ingen som kan förklara för mig vad som menades med sittklädseln som inte ingår i red?
    Jag tror att en special edition vagn är lättare att sälja och man får nog ännu mer för den än för en "vanlig" Bugaboo Cameleon. Så det är nog tvärtom.
  • Stargirl
    vinterkatt skrev 2009-10-02 13:37:02 följande:
    Hm, sambon hade en idé om att köpa en RED och inte ens packa upp den (vi har redan beställt en cam till kommande barnet), bara sälja den efter ett tag. Men jag skulle nog inte klara av att inte använda RED-vagnen när den ändå hade funnits hemma. Sen är det ju inte så himla begränsad upplaga att folk kommer att slås om den...
    Jag tror inte att folk slåss blodiga för den. Så liten upplaga är det inte. Men jag är absolut för idèn att ha två Cameleon. En i bilen och en i hemmet
  • Stargirl
    vinterkatt skrev 2009-10-02 13:57:06 följande:
    Haha, tänkte tanken men vi åker bil en gång i månaden ungefär så det är lite meningslöst, man vill ju se skönheten oftare...Barnet dyker upp nån gång i november och jag har redan bunkrat upp med några sittdelsöverdrag, det kommer att sluta illa.Nån som har tips på en regnskydd förresten (förutom buggans egna)? Till liggdelen i första hand.
    Mmmm....du kan ju vänta till våren och investera i en Bee istället så har du två vagnar för olika behov.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19