Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

Joddan skrev 2009-10-05 18:39:27 följande:
    Det är ju pinsamt hjur har har satt ihop hea vagnen... lämnade en kommentar för några månader sedan men han verkar fortfarande inte ha fattat :)
    Så farligt är det dock inte

http://www.bloggfamiljen.se/?blog=henrikjohnsson

Grå/blå....ser korrekt ihopsatt ut.
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2009-10-05 18:53:58 följande:
    om jag var bugaboo så skulle jag inte sponsra en kändis som inte har vett att läsa bruksanvisningen iaf , ser ju inte så bra ut på stan
    Ja, de borde skriva på ngt avtal
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-06 08:15:26 följande:
    Syntes ju på en annan bild att de lägger tidningen där, så är nog trycksvärta!!!
    kan dock tänka mig att just där kan det bli smutsigt om man har en offwhite. Men jag förstår inte heller varför de inte tvättar den eller byter till ngt annat tyg.
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-06 08:40:18 följande:
    Idag får jag nog min RED-vagn, spännande!
    Åååååh spännande första vagnen för dig eller hur? Jag minns hur det var. Så spännande.

Min första vagn till sonen var dock en Quinny trehjuling i hemsk blå färg......
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2009-10-06 09:58:59 följande:
    Gaa idag behöver jag en stooor spark i baken. För att plocka av allt från vagnen och tvätta den. Känns lite fel med sommar suflett & minus grader
    Tänk vilken tur att vi kan tvätta våra vagnar. Finns så många vagnar som man bara kan torka av med en trasa *urk*
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-06 10:37:19 följande:
    Fast det där har väl blivit bättre ändå på senare år? Vet inte hur det är med Brio och Emmaljunga dock. Teutonia har ju gått att tvätta väldigt länge iaf! Verkligen är fördel om man ska köpa begagnat!
    Näe jag vet inte heller. Har inte haft så många vagnar sedan jag började med Buggorna. Men då mina pojkar var små gick varken Emmaljunga, Brio, UJ, Hartan, Gesslein eller Teutonia tygerna att ta loss.
  • Stargirl
    Asereht skrev 2009-10-06 11:03:47 följande:
    Teutonias klädslar har varit helt avtagbara sedan -00 iaf, åtminstone om man vet hur man gör. På 90-talet däremot gick det inte. Har ett vagnsglapp mellan 95 och 00 ungefär där jag har total nollkoll. Men som sagt Teutonia har länge kört med tvättbart klädselsystem vilket var en av de stora fördelarna med dem.
    Isåfall visste jag inte hur man gjorde. Det var iaf för krångligt för mig. Inte för att jag hade vagnarna så länge. Sålde dem ganska snabbt.
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-06 11:20:18 följande:
    Passar de två marina ihop? Samma?
    Näe det är inte samma denier på tygerna. Tror även att Cam marin är mer glansig och djup i färgen och Frog marin är mer matt. Men som sagt är det en annan denier på tyget så då är nyansen svår att jämföra.
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-06 13:27:16 följande:
    Det här är väl ett väldigt schysst pris? Hade jag bott däråt hade den varit intressant. Om inte RED fanns förstås.www.blocket.se/alvsborg/Oanvand_Bugaboo_camel...Obs, inte min annons...
    Jag måste säga att det luktar skumt......varför har ngn en oanvänd vagn med så många tillbehör? Är inte det mycket mycket underligt?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19