Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

Jossanjo skrev 2009-10-02 15:22:47 följande:
    Jag har nu beställt en RED av underbara Jessica på Kidz!! Längtar!!Tyvärr verkar det som Juliusåkpåsen börjar bli en bristvara, inte fått in på 8 månader till Kidzshopen. Så nu efterlyser jag; Någon som vet butiker eller nätbutiker som har hemma och säljer? Kan betala frakt om en butik är villig att skicka den-känner att min vagn behöver den för att bli komplett..
    Du får inte efterlysa saker i tråden för att köpa av ngn annan medlem!!!

Men kolla med NK i sthlm de kanske kan ha kvar, Toddler har en nätbutik, Knodd skickar säkert om de har kvar. Hur är det med Barnbutiken i sthlm? De har tre butiker kanske har de ngn kvar?

www.toddler.se
    www.knodd.se
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-02 15:41:20 följande:
    Men gjorde hon det? *osäker*
    Näe.... jag läste slarvigt.
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-02 15:22:47 följande:
    Jag har nu beställt en RED av underbara Jessica på Kidz!! Längtar!!Tyvärr verkar det som Juliusåkpåsen börjar bli en bristvara, inte fått in på 8 månader till Kidzshopen. Så nu efterlyser jag; Någon som vet butiker eller nätbutiker som har hemma och säljer? Kan betala frakt om en butik är villig att skicka den-känner att min vagn behöver den för att bli komplett..
    Jag kom på en till. Englagåva i Södertälje är en butik som haft lite grejer då ingen haft. De har ingen web shop så kanske därför.
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-02 15:53:04 följande:
    Men det gjorde jag inte =) jag efterlyste återförsäljare, butiker och nätbutiker, kidzshoppen har inte..Bor på Gotland så jag kan ju inte gå in i någon butik, men man kanske kan ringa och köpa över telefon.
    Jag såg nu. Läste slarvigt. Sorry! Jag läste att "om ngn har en hemma" men du skrev ju att om ngn butik hade dem hemma. Sorry igen.
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-02 15:58:05 följande:
    knodd eller mammarazzi som deras nätbutik heter säljer inte bugaboo alls.. varken vagn eller tillbehör.
    Knodd har visst Bugaboo i sin butik. Mamarazzi är ngt Knodd köpte då de gick i konkurs.
    Men nu har du iaf hittat en åkpåse så det är det viktigaste
  • Stargirl
    solouniko skrev 2009-10-02 23:08:16 följande:
    Alltså, hur varma är bugaboos åkpåsar egentligen? Jag tycker den känns lite tunn, själva "locket" alltså, eller har jag fel? Jag bor i norra norrland och vi har ju rätt kallt om vintrarna Tänkte först kanske ha ett skinn under påsen, men det kanske inte rymms? Nåja, jag får prova mig fram helt enkelt
    Jag tror att för dig är Buggans påse perfekt under höst och vår. Jag kan tänka mig att du kanske behöver en dun eller lammskinnspåse på vintern? Vi använder åkpåse redan då är det minusgrader på natten tror jag och kanske runt 7-9 + på dagarna. Tycker det är perfekt med åkpåsen nu. Var det riktigt kallt här i sthlm kompletterade vi med lammskinn och en extra fleece filt samt ull underställ på barnet under overallen.
  • Stargirl
    hyperballad skrev 2009-10-02 22:52:17 följande:
    fråga angående åkpåse.är där hål i ryggen för selen eller kan man ha vilken åkpåse som helst?vad rekommenderar ni tjejer som har koll?
    Många åkpåsar passar men för oss har Buggans egna påse varit bäst. Har testat andra men alltid gått tillbaka till Buggans påse.
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2009-10-03 08:45:59 följande:
    Måste fråga dig som har ett litet större barn plockar du av skorna på henne då du sätter i henne i åkpåsen. Jag gör det och sambon kallar mig galen
    Dottern är 2,5 år. Jag tar inte av henne skorna. Hon sitter i åkpåsen med skorna på.
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2009-10-03 09:01:33 följande:
    Okej blir den inte super skitig? eller du öppnar den helt då du sätter i? *hehe* många frågor från en renlighets freak.
    Nej det blir inte alls jätte skitigt. Det är klart att jag får skaka ur den ibland och då rasslar det ut lite stenar och grus men annars ingen fara. Öppnar den alltid då vi kommer hem så den får torka om skorna varit blöta. Jag öppnar även påsen då jag sätter i henne så det inte blir smutsigt där hon ska sitta med rumpan.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19